Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,90 (18%)
Cena ar atlaidi*:
4,09
Pirkt
Identifikators:328179
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tirgus tendences tirdzniecības nozarē    5
1.1.  Nozares attīstības tendences    5
1.2.  Nozares tendences apģērbu un apavu tirdzniecībā    8
2.  Tirgus tendenču analīze SIA „Žanete SL”    11
2.1.  SIA „Žanete SL” raksturojums    11
2.2.  Mērķi    12
2.3.  Produkcijas raksturojums    13
2.4.  Uzņēmuma konkurētspēja    14
2.5.  SIA „Žanete SL” finanšu darbības analīze    16
3.  Uzņēmuma tirdznieciskās darbības pilnveidošanas nepieciešamība    23
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    27
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Tirdzniecība ir viena no nozarēm, kuras attīstība var sekmēt valsts ekonomisko izaugsmi.
2. Latvijā šobrīd vēroja tirdzniecības nozares augšupeja, kuru galvenokārt ir ietekmējis vairumtirdzniecības apjoma kāpums eksporta darījumu apjoma pieauguma rezultātā.
3. Mazumtirdzniecības apjomus ietekmē iedzīvotāju tendence iepirkties interneta veikalos vai doties iepirkšanās tūrēs uz ārzemēm.
4. Tiek prognozēts, ka mazumtirdzniecības 2014. gadā turpinās pieaugt. To veicināšot darba tirgus pieaugums un iedzīvotāju ienākumu palielināšanās.
5. Apģērbu un apavu noieta pieaugumu var skaidrot ar iepriekš piedzīvoto lejupslīdi ekonomiskās krīzes laikā. Apjomu pieaugums 2011.gada sasniedzis 26% apmērus.
6. SIA „Žanete SL” ir apģērbu, apavu un aksesuāru mazumtirgotājs Ventspilī kopš 2005.gada. Tas sevī ietver 2 struktūrvienības – veikalus „Žanete” un „Šokolāde”.
7. Uzņēmuma mērķi ir kļūt par vienu no vadošajiem apģērbu, apavu un aksesuāru mazumtirgotājiem Ventspilī, palielinot neto apgrozījumu, palielināt peļņu.
8. Veikalos pieejams visplašākais preču sortiments Ventspilī, kas ir galvenais faktors, kādēļ uzņēmums ir konkurētspējīgs.
9. Uzņēmums savu tirgu segmentē pēc produkta piedāvātajiem labumiem un lietošanas, attieksmes, kā arī demogrāfiskajiem un psihogrāfiskajiem faktoriem,
10. Uzņēmuma neto apgrozījums un peļņa visstraujāk pieaugusi laika posmā no 2011. uz 2012. gadu. Tīrā peļņa pieaugusi par aptuveni 9 000 Ls, bet apgrozījums palielinājies par 26,23 %.
11. Uzņēmums ir lielā mērā atkarīgs no aizņemtā kapitāla.
12. SIA „Žanete SL” pārāk daudz līdzekļu iegulda krājumos.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1352250
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgus tendenču analīze un SIA "Žanete SL" tirdznieciskās darbības pilnveidošanas nepieciešamība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/328179

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties