Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:288610
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Tabulu saraksts    3
2.  Attēlu saraksts    4
3.  Ievads    5
4.  Interneta izveidošanās pasaulē    6
5.  Kas ir sociālo mediju mārketings?    10
6.  Mājas lapas kā pārdošanas instrumenta attīstīšana    11
7.  Izmantotā literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

6. Mājas lapas kā pārdošanas instrumenta attīstīšana
”Daudzi lieli uzņēmumi ar miljonos mērāmu apgrozījumu aizvien rāda ļoti vāju sniegumu interneta vidē, kas Jums dod iespēju iekarot brīvu nišu un nodrošināt garantētu, lielu papildus peļņu daudzus gadus uz priekšu.
Tātad biznesa panākumus internetā nosaka spēja iegūt mērķauditorijas plūsmu uz mājas lapu un tās konversiju par klientiem – veicot pirkumu (internetveikals) vai izrādot interese iegādāties preces/pakalpojumus nosūtot e-pastu, veicot zvanu vai sazinoties izmantojot kontaktformu.
Ja Jums nav plūsmas, tad Jums nav biznesa internetā. Iespējams Jūsu sapratne par plūsmas iegūšanu aprobežojas ar –
a) Interneta reklāmas baneri
Liels, mirgojošs baneris kādā no apmeklētākajiem Latvijas portāliem, piemēram, inbox.lv vai delfi.lv. Tas ne tikai ir ļoti dārgi, bet iegūtā plūsma būs īslaicīga (uz reklāmas laiku) un tās kvalitāte – vāja. Lielākā daļa apmeklētāju būs impulsīvi izlēmuši apskatīties piedāvājumus un tikpat impulsīvi viņi arī pametīs Jūsu mājas lapu.
b) Profilu biznesa katalogos
Biznesa profils, piemēram, zv.lv vai 1188.lv. Cīņa par informācijas izvietošanu top 3 vietās maksā tūkstošus. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/288610

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties