Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,67 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,82
Pirkt
Identifikators:303992
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  SIA “XXX” VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  SIA “ XXX” darbības apraksts    4
1.2.  Vadība, personāls un organizatoriskā shēma    5
1.3.  Produkta apraksts    6
1.4.  SIA “ XXX” saimnieciskās darbības analīze    7
2.  TIRGUS IZPĒTE UN ANALĪZE    10
2.1.  Mērķa tirgus analīze    10
2.2.  Konkurentu analīze    11
2.3.  SVID analīze    12
3.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PLĀNS    15
3.1.  Produkta pārdošanas veicināšana    15
3.1.1.  Produkta pārdošanas veicināšana orientēta uz pircējiem    15
3.1.2.  Produkta pārdošanas veicināšana orientēta uz personālu    16
3.1.3.  Izstāde    16
3.2.  Reklāma    17
3.3.  Mārketinga komunikācijas plāna izmaksas    17
3.4.  Finanšu aprēķini    20
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    22
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    23
Darba fragmentsAizvērt

Lai uzņēmums varētu sekmīgi darboties tirgū, tā darbam ir jābūt labi organizētam. Mārketings ir uzņēmuma vadīšanas sistēmas būtiska sastāvdaļa. Pateicoties mārketingam uzņēmums noskaidro klientu vajadzības un savu darbību plāno tā, lai tiktu apmierinātas šīs vajadzības. Mārketinga pamatā ir klientu vēlmju apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to labāk par konkurentiem.
Viens no galvenajiem mārketinga uzdevumiem ir izveidot komunikāciju – saskarsmi ar klientiem. Tas nodrošina produktu un paša uzņēmuma prezentēšanu auditorijai ar mērķi veidot un sekmēt dialogu ar patērētāju, lai stimulētu pārdošanu. Līdz ar to mārketingam un mārketinga komunikācijām ir liela nozīme mūsdienu konkurences un pircēju maksātspējas samazināšanās apstākļos.
Prakses mērķis ir iepazīties ar SIA „XXX” darbību un uzņēmuma mārketinga aktivitātēm, kas ļautu izdarīt secinājumus par uzņēmuma attīstības iespējām, izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu, kā arī iemācīties iegūtās teorētiskās zināšanas pielietot praktiskā darbā.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, galvenais uzdevums ir
Iepazīties ar SIA „XXX” darbību – uzņēmuma organizatorisko struktūru, produktu, stratēģiju;
Veikt tirgus izpēti un analīzi, lai izstrādātu mārketinga komunikāciju plānu;
Noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus;
Izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu SIA „XXX”, lai veicinātu produktu noietu tirgū.
Tā kā SIA „XXX” veikalu tīkls ir vairākās pilsētās, prakses laikā tiek apskatīts Jēkabpils tirgus. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "XXX" mārketinga komunikāciju plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/303992

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties