Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
1,20 (16%)
Cena ar atlaidi*:
6,29
Pirkt
Identifikators:364141
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas    5
1.1  Uzņēmuma izvēlētās uzņēmējdarbības tiesiskā forma, darbības vieta, attiecīgo izvēļu pamatojums    5
1.2  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā un nozarē    6
1.3.  Uzņēmuma darbības ārējie tirgi, ES ietekme uzņēmuma un nozares attīstībā    9
1.4.  Uzņēmējdarbības vide, ārējās vides ietekme uz uzņēmuma, nozares attīstību    10
1.5.  Sociālās izmaiņas valstī, reģionā, pilsētā un to loma uzņēmuma, nozares attīstībā    12
1.6.  Uzņēmuma darbību raksturojošie rādītāji    17
2.  Uzņēmuma vadība    18
2.1.  Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana    18
2.2.  Lēmumu pieņemšanas metodes    20
2.3.  Vadības informācijas sistēmas uzņēmumā    20
2.4.  Uzņēmumā pielietotās optimizācijas un kalendārās plānošanas metodes    21
2.5.  Stratēģiskais vadīšanas process uzņēmumā    21
2.6.  Uzņēmuma realizētie projekti    24
2.7.  Kontroles vides un kvalitātes vadības procesi uzņēmumā    25
2.8.  Kritēriji pēc kādiem uzņēmums izvēlas izejvielu, materiālu piegādātājus, uzņēmuma izmantotie transporta veidi un firmas    26
3.  Personāla vadība uzņēmumā    27
3.1.  Uzņēmumā strādājošo kvantitatīvais un kvalitatīvais sastāvs, problēmas    27
3.2.  Personāla politika uzņēmumā    27
3.3.  Personāla plānošanas, atlases, darbā pieņemšanas, novērtēšanas, virzīšanas pa karjeras kāpnēm procesi uzņēmumā    28
3.4.  Personāla motivācijas politika un veidi uzņēmumā    29
3.5.  Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas uzņēmumā    30
3.6.  Darba līguma noslēgšanas un uzskaites kārtība    30
3.7.  Darba samaksas principi un sistēmas uzņēmumā    31
4.  Mārketinga politika uzņēmumā    33
4.1.  Uzņēmuma mārketinga vides raksturojums    33
4.2.  Uzņēmuma mārketinga galvenie elementi    34
4.3.  Uzņēmuma tirgus segmenta izpēte    35
4.4.  Produkta pozicionēšanas tirgū analīze    35
4.5.  Pakalpojuma dzīves cikla analīze, jaunu pakalpojumu izstrādāšana un ieviešana tirgū    37
4.6.  Tirgus izpētes process, pielietotās metodes    37
4.7.  Cenu politika uzņēmumā    38
4.8.  Darbības un projekti sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā    39
4.9.  Pakalpojumu realizācijas kanālu izpēte    39
5.  Uzņēmuma darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    41
5.1.  Iekšējie finansēšanas avoti    41
5.2.  Ārējie finansēšanas avoti    42
5.3.  Priekšlikumi kapitāla piesaistei, izmantojot finanšu instrumentus    44
5.4.  Operatīvās, finanšu analīzes, kombinētās sviras uzņēmumā izpēte un analīze    46
5.5.  Uzņēmuma aizņemto līdzekļu izmaksas, analīze    49
5.6.  Uzņēmuma maksātie nodokļi, nodevas, obligātās iemaksas    51
  Secinājumi un Priekšlikumi    53
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    55
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma ekonomiskais un finansiālais stāvoklis ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma uzticamības kritērijiem. To raksturo līdzekļu izvietošana un izmantošana, kā arī to veidošanās avoti, tāpēc vadītājam jāprot reāli novērtēt sava uzņēmuma, kā arī partneru un konkurentu finansiālo un ekonomisko stāvokli.
Lai uzņēmējdarbības saimniekošanas rezultāts būtu peļņa un augsta rentabilitāte, īpašniekiem un vadītājiem jāizvēlas un jāizvirza mērķtiecīgi, situācijai atbilstoši vadības lēmumi.
Prakses mērķis ir nostiprināt studiju procesā iegūtās zināšanas, pētīt, analizēt un novērtēt uzņēmuma SIA „Ošukalns celtniecība” darbību ietekmējošos faktorus un uzņēmumā notiekošos procesus, tā attīstības virzienus un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības efektivitātes un konkurētspējas paaugstināšanai.
Kā analizējamais uzņēmums tika izvēlēts būvniecības nozares uzņēmums SIA „Ošukalns celtniecība”, kas darbojas Jēkabpilī.
Būvniecības nozare visā pasaulē tiek uzskatīta par vienu no perspektīvākajām nozarēm, bet šobrīd situācija ir tāda, ka būvniecība ekonomisko krīzi izjūt visvairāk. Šajā atskaitē ir iespēja iepazīties ar uzņēmuma darbību raksturojošiem rādītājiem un uzņēmuma veiktajiem pasākumiem, kas palīdz vidējam uzņēmuma izdzīvot krīzes laikā un gūt peļņu.
Lai sasniegtu izvirzīto prakses mērķi, tika sastādīti sekojoši uzdevumi:
1.iepazīties ar uzņēmuma darbības vietu, iepazīties ar uzņēmuma nepublicētajiem materiāliem;
2.izpētīt būvniecības nozari Latvijā un Jēkabpilī;
3.iepazīties ar uzņēmuma vadības pienākumiem un darba norisi, vadības struktūru un vadības lēmumu pieņemšanas metodēm;
4.izpētīt uzņēmuma personāla vadīšanas paņēmieniem;
5.iepazīties ar uzņēmuma veiktajām mārketinga aktivitātēm;
6.veikt uzņēmuma darbības finansiālo rezultātu novērtējumu.
Analizējot uzņēmumu tika pielietotas šādas metodes: ekonomiskās analīzes metode, salīdzināšanas metode, dokumentu analīze, ekonomiski matemātiskās metodes.
Secinājumu un priekšlikumu daļā tiek novērtēta uzņēmuma darbība un sniegti priekšlikumi darbības uzlabošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "X" prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/364141

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties