Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:870481
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    5
2.  Uzņēmuma darbības virzieni un to analīze    7
2.1.  Vairumtirdzniecība    7
2.2.  Mazumtirdzniecība    8
2.3.  Ziemas un vasaras inventāra apkope un remonts    8
3.  Mārketinga komplekss    10
3.1.  Prece    10
3.2.  Cena    12
3.3.  Vieta    12
3.4.  Veicināšana    13
4.  Uzņēmuma iekšēja un ārējā vide    14
5.  Klientu apkalpošanas būtība    17
5.1.  Klientu apraksts    17
5.2.  Klientu vēlmju izpēte    21
5.3.  Priekšlikumi jaunu klientu piesaistīšanai    22
6.  Tirgus segmenta analīze    24
7.  Konkurentu darbības izpēte    27
8.  Uzņēmuma attīstības iespējas    29
  Secinājumi    30
  Priekšlikumi    31
  Izmantoto avotu saraksts    32
  Pielikumi    33
Darba fragmentsAizvērt

Temata aktualitāte: Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt tikai pieprasītu produktu ražošanu un visu darīt tā, lai nodrošinātu peļņu tagad un arī nākotnē. Konkurencei palielinoties, jāprot atbilstīgi situācijai un uzņēmuma mērķiem izmantot uzņēmēja rīcībā esošos ekonomiskos ieročus un it īpaši mārketinga elementus.
Mārketinga būtība ir veidot un uzturēt pieprasījumu, lai nodrošinātu uzņēmumam peļņu.
Mārketings ir sociāls process, kas vērsts uz cilvēku un uzņēmumu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, ko nodrošina apmaiņa brīvas konkurences apstākļos ar tādiem produktiem, kuriem ir noteikta vērtība no pircēja viedokļa.
Mūsdienu ekonomiskā sāncensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu ekonomiskās rīcības motivācijas mehānisma nozīmīgs elements. Patreizējos apstākļos svarīga loma cīņā par patērētāja loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām.
Mārketings ir samērā jauna uzņēmējdarbības nozare, kura ietver sevī tirgus izpēti, tirgus segmentēšanu ar nolūku noteikt mērķtirgus un pozicionēt produktus tirgū, cenu veidošanu, produktu vadīšanu, sadali un virzīšanu tirgū.
Prakses mērķis: sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību komerczinību jomā.
Darba uzdevumi:
1.Uzņēmuma raksturojums
2.Uzņēmuma darbības virzieni un to analīze
3. Mārketinga komplekss
4.Uzņēmuma iekšēja un ārējā vide
5.Klientu apkalpošanas būtība
6.Tirgus segmenta analīze
7.Konkurentu darbības izpēte
8.Uzņēmuma attīstības iespējas
Pētāmais objekts: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (turpmāk darbā SIA) „UNISPORTS”
Pētījuma priekšmets: SIA „UNISPORTS” mārketinga sistēma
Pētījuma metodes: Empīriskā, teorētiskā, testa analīzes, anketēšana
Darba struktūra: darbs sastāv no titullapas, satura, ievada, kurš sastāv no tēmas aktualitātes, mērķa, uzdevumiem, pētījuma objekta, priekšmeta un pētījumu metodēm. No astoņām nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras saraksta pielikumiem, darbā ievietotas divas diagrammas.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties