Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:797341
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Produktu jēdziens un raksturojums    4
2.  Konkurētspēja    9
3.  „Stilgras” SIA produktu raksturojums    11
3.1.  Uzņēmuma raksturojums    11
3.2.  Produktu raksturojums    12
4.  „Stilgras” SIA konkurētspējas novērtējums    16
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    22
Darba fragmentsAizvērt

Analizējot „Stilgras” SIA konkurences vidi autore nonāca pie secinājuma, ka uzņēmuma darbību ietekmē visi pieci faktori, galvenokārt – jaunu konkurentu rašanās draudi un sāncensība starp konkurentiem nozarē. Abi šie faktori ir savstarpēji saistīti. Ja rodas jauni konkurenti attiecīgajā nozarē, pieaug arī konkurence starp tiem. Kaut gan „Stilgras” SIA ir konkurētspējīgs uzņēmums, jaunu konkurentu rašanās spētu izraisīt draudus, kuru novēršana uzņēmumam izmaksātu ievērojamus līdzekļus. Vēl viens no svarīgākajiem faktoriem ir piegādātāju iespējas diktēt savus nosacījumus. Konkrēts piemērs „Stilgras” SIA ir sadarbība ar „Nikol Djumon” produkcijas ražotājiem. Šī zīmola pārstāvji paši izvēlas un kurām no struktūrvienībām piegādāt savu produkciju un uz kurām ne. Ventspilī šī produkcija ir atrodama vienā no diviem „Donna B.C.” veikaliem. 

Secinājumi
1. Produkts ir vissvarīgākais no mārketinga pamatelementiem.
2. Produkts = Prece + Pakalpojums.
3. Preču politikā viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir sortimenta izveide.
4. Konkurence ir efektīvākā un izdevīgākā metode uzņēmējdarbības attīstīšanai.
5. Jo augstāka konkurence, jo augstāka uzņēmējdarbības attīstība.
6. „Stilgras” SIA piedāvā plašu preču klāstu dažādu dzimumu un vecuma grupu pārstāvjiem.
7. No kopējās produkcijas 75% ir ekskluzīvi produkti.
8. „Stilgras” SIA ir konkurētspējīgs uzņēmums.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Stilgras" produkta raksturojums un konkurētspējas novērtējums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/797341

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties