Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,99
Ietaupījums:
1,36 (17%)
Cena ar atlaidi*:
6,63
Pirkt
Identifikators:211710
Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārējas ziņas par kopuzņēmumu SIA „REHO”    4
1.1.  Viesnīcas „Konventa sēta” raksturojums    7
1.2.  Viesnīcas „Hotel de Rome” raksturojums    12
2.  SIA „REHO” Personāls    18
3.  Vadības darba plānošana SIA „REHO”    24
4.  Kvalitātes standarti SIA „REHO”    28
4.1.  Viesnīcu „Konventa sēta” un „Hotel de Rome” atbilstības izvērtējums pēc Latvijas viesnīcu standarta    29
4.2.  Restorānu „Raibais Balodis” un „Otto Schwarz” dokumentācijas izvērtējums    30
5.  Mārketinga pasākumi SIA „REHO”    39
6.  SIA „REHO” Sadarbība ar citiem uzņēmumiem un organizācijām    43
7.  Finanšu vadība SIA „REHO”    45
8.  Personālresursu kvalitāte viesmīlības uzņēmumos    54
  Secinājumi    56
  Izmantotā literatūra un avoti    57
  Pielikumi    58
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Latvijas – Vācijas kopuzņēmums SIA „REHO” pēc uzņēmuma iedalījuma ir liels uzņēmums, kurš spēj apsaimniekot 2 tādas viesnīcas kā „Konventa sēta” un „Hotel de Rome” un nodrošināt 127 darbiniekiem darba vietas.
2. Kopuzņēmuma SIA „REHO” veiksmīgu darbību viesmīlības industrijā nodrošina sakārtota dokumentācija un vadības darba plānošana, kas nodrošina kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu viesnīcu „Konventa sēta” un „Hotel de Rome” viesiem.
3. Kopuzņēmumā SIA „REHO” nozīmīga loma ir reklāmai, kas popularizē ne tikai viesnīcu „Konventa sēta” un „Hotel de Rome” tēlu, bet veicina arī viesnīcu pakalpojumu pārdošanu jauniem viesiem un viesu grupām.
4. Latvijas – Vācijas kopuzņēmuma SIA „REHO” sadarbība ar citiem uzņēmumiem un iestādēm veicina kopuzņēmuma ārējo komunikāciju un izaugsmi.
5. Latvijas – Vācijas kopuzņēmums SIA „REHO” dzīvotspējīgs, konkurētspējīgs un peļņu nesošs kopuzņēmums, bet tikai nepieciešams biežāk pārskatīt plānoto un faktisko ieņēmumu un izdevumu budžetu, lai kopuzņēmumam nodrošinātu lielāku peļņu.
6. Personālresursu kvalitāte viesmīlības uzņēmumos Latvijā ir jāveicina, motivējot personālu un nodrošinot personālam apmācību, lai arī Latvijas izmitināšanas un ēdināšanas pakalpojumu kvalitāte būtu tikpat augstā līmenī kā citviet Eiropā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Reho" analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/211710

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties