Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,81 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,68
Pirkt
Identifikators:914290
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2003.g. - 2005.g.
Darba fragmentsAizvērt

1. Uzņēmuma iekšējā vide
Uzņēmuma iekšējā vide ir uzņēmuma vide, kurā notiek konkrētu uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšana. Iekšējo vidi katrs uzņēmums veido pats. Tā ir vide, kas visvieglāk pakļaujas dažādiem pārveidojumiem un kuru visātrāk uzņēmējs var mainīt. Iekšējo vidi nosaka: uzņēmuma mērķi, darbinieki, uzņēmuma struktūra, produkts, tehnoloģijas, uzņēmuma kultūra, vadītāja darba stils. [ 1; 17.]

Uzņēmuma Sia „Mežs” apraksts
Uzņēmuma nosaukums ir „Mežs”. Tā juridiskā adrese ir Kūku pagasts, Jēkabpils rajons. Organizatoriski tiesiskā forma uzņēmumam ir Sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Uzņēmums tika dibināts 1999. ga¬da 8. no¬vem¬brī. Tās di¬bi¬nā¬tā¬ji ir x un y, bijušie skolas biedri, kuri vēlēdamies būt neatkarīgi no citiem darba devējiem, uzsāka darbību biznesa jomā, kā rezultāta ir izveidojies konkurētspējīgs uzņēmums tirgū. Kat¬ram da¬līb¬nie¬kam ir 1 ka¬pi¬tā¬la da¬ļa un 1 balss, tas no¬zī¬mē, ka īpa¬šums uz¬ņē¬mu¬mā ir sa¬da¬līts vie¬nā¬di uz pus¬ēm. Uzņēmumam ir arī sava pazīšanās zīme jeb logo - koks.
Sa¬bied¬rī¬bas dar¬bī¬bas mēr¬ķis ir dot sa¬vu ie¬gul¬dī¬ju¬mu Lat¬vi¬jas Re¬pub¬li¬kas taut¬saim¬nie¬cī¬bas at¬tīs¬tī¬bā, īs¬te¬not efek¬tī¬vu uz¬ņē¬mēj¬dar¬bī¬bu, kā arī no¬dro¬ši¬nāt di¬bi¬nā¬tā¬ju eko¬no¬mis¬ko un so¬ci¬ālo va¬ja¬dzī¬bu ap¬mie¬ri¬nā¬ša¬nu. SI¬A „Mežs” gal¬ve¬nais dar¬bī¬bas vir¬ziens ir mež¬saim¬nie¬cī¬ba, kok¬ma¬te¬ri¬ālu sa¬ga¬ta¬vo¬ša¬na un ar to sais¬tī¬tie pa¬kal¬po¬ju¬mi. Gal¬ve¬nie di¬bi¬nā¬ša¬nas un dar¬bī¬bas pa¬mat¬do¬ku¬men¬ti ir sta¬tū¬ti, di¬bi¬nā¬ša¬nas lī¬gums un di¬bi¬nā¬ša¬nas sa¬pul¬ces pro¬to¬kols.
Lai¬kam ejot arī uz¬ņē¬mums at¬tīs¬tās. Uz¬ņē¬mums ir ie¬gā¬dā¬jies mo¬der¬nā¬ku, la¬bā¬ku teh¬ni¬ku, kā arī ie¬kār¬to pie¬mē¬ro¬tā¬ko ap¬kār¬tē¬jo vi¬di, kur bez pro¬blē¬mām var ie¬braukt un iz¬krau¬ties sma¬gā kok¬ve¬dē¬ju ma¬šī¬nas.
Lai uzlabotu savu darbību un īstenotu savus mērķus, uzņēmums pašlaik īsteno ES struktūrfondu apguvi, kā rezultātā tiks veikta uzņēmuma rekonstrukcija, lai tas atbilstu visām ES izvirzītajām prasībām.

Uzņēmuma organizatoriskā struktūra
Uzņēmuma iekšējo vidi galvenokārt veido tā darbinieki. Kaut gan darbinieki lielākā mērā veido uzņēmuma iekšējo nekā ārējo vidi, ārējā vide var ļoti lielā mērā ietekmēt darbinieku attieksmi; līdzīgi darbinieku attieksme nereti ietekmē sabiedrības viedokli par uzņēmumu. Dažkārt dabinieki var radīt negatīvu priekšstatu par uzņēmumu, kurā tie strādā, un tādā veidā stipri ietekmēt sabiedrības uzskatus. [2; 27.]

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Mežs" mārketinga vides analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/914290

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties