Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
0,72 (12%)
Cena ar atlaidi*:
5,27
Pirkt
Identifikators:723908
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Uzņēmuma raksturojums no juridiskā viedokļa    6
1.2.  Īss ieskats uzņēmuma vēsturē    7
1.3.  Misija    8
1.4.  Mērķi    10
2.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    12
3.  Produkts un tā kvalitāte    17
3.1.  Produkta aprakts    17
3.2.  Kvalitātes nodrošināšanas pasākumi    18
3.3.  Cenu veidošanas politika    20
3.4.  Produkta virzīšana tirgū    21
4.  Uzņēmuma funkcionēšanas process    23
4.1.  Ražošanas tehniskā bāze    23
4.2.  Resursu sagādes organizēšanas analīze    23
4.3.  Secinājumi par ražošanas plānošanu uzņēmumā    25
5.  Uzņēmuma vadības stratēģija    27
5.1.  Uzņēmuma vadības struktūras apraksts un novērtējums    27
5.2.  Uzņēmuma attīstības stratēģijas un plānošanas darba organizācijas raksturojums    28
5.3.  Personāla izpratne par saviem darba pienākumiem, darba attiecībām un tā motivētība darbam    29
5.4.  Uzņēmuma vadības stila analīze    30
5.5.  Uzņēmuma mikroklimata raksturojums    30
5.6.  Uzņēmuma informācijas procesu raksturojumus    32
5.7.  Problēmas informācijas apmaiņas procesā un priekšlikumi to uzlabošanai    34
6.  Pasākumi uzņēmuma darba uzlabošanai    35
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    37
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    38
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Zirglietu veikali ir ļoti specifiski veikali, un kvalitatīvu to produkciju nevar iegādāties jebkurā iestādē, kā arī tās ir specifisks produkts, kam grūti atrast aizstājēju.
2. Preces veikalā tiek regulāri pārbaudītas, un, ja plašajā preču piedāvājumā tiek atrasta kāda bojāta prece, tai tiek piešķirta atlaide atkarībā no defekta nopietnības.
3. Autore uzskata, ka uzņēmums izmanto pārbaudītu cenu noteikšanas metodi (izmaksas+ peļņa), jo šādi rīkojas arī citi līdzīgi uzņēmumi, kā arī tā ir vienkārša un ir paredzama noteikta peļņa.
4. Lai arī šobrīd uzņēmuma vadība nav spējīga ieguldīt lielus naudas līdzekļus veikala reklamēšanā, tomēr ļoti veiksmīgs lēmumus ir bijis veikala ārpusē ir izvietot reklāmas stendu, lai cilvēki pamanītu, ka šeit ir iespējams iegādāties arī saldējumu un atspirdzinošos dzērienu. Šis reklāmas veids noteikti ir piesaistījis klientu uzmanību.
5. Ārējās vides izmaiņas pēdējo gadu laikā ir ļoti ietekmējušas uzņēmuma izvirzītos mērķus un izstrādātās stratēģijas.
6. Piegādes uzņēmumā vienmēr tiek plānotas savlaicīgi, kā arī par sadarbības partneriem un piegādātājiem tiek izvēlēti tikai uzticami un labas atsauksmes saņēmuši ražotāji vai vairumtirdzniecības bāzes.
7. Darba autore secina, ka preču sagādes process veikalā notiek veiksmīgi, jo tiek ņemts vērā gan pieprasījums, gan uzņēmuma finansiālās iespējas, kā arī tiek izvērtēts vai konkrētās preces pasūtīšana ir veikalam izdevīga.
8. Darba autore ir secinājusi, ka uzņēmuma vadītāja ir izvēlējusies demokrātisko vadības stilu, kas arī šādam mazam uzņēmumam, kurā notiek tieša saskare starp vadītāju un viņa darbiniekiem, ir vispiemērotākais.
9. Veikalā „K” valda patīkams mikroklimats, attiecības darbiniekiem un ir izveidojušās pozitīvas attiecības gan ar īpašnieci, gan viņas ģimeni, tomēr darbiniece nekad neaizmirst, ka viņa ir darba ņēmējs un šo robežu nepārkāpj.
10. Izdarot secinājumus par šo informācijas procesiem uzņēmumā, darba autore var teikt, ka gan uzņēmuma iekšējā, gan ārējā komunikācija norit veiksmīgi, tomēr ir lietas ko nepieciešams vēl uzlabot.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "M" uzņēmējdarbības analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/723908

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties