Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:758424
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Analīzes daļa    5
1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā    5
1.2.  Juvelieru nozares raksturojums    7
1.3.  SIA „GS” raksturojums    14
1.3.1.  SIA „GS” organizatoriskā struktūra    15
1.3.2.  SIA „GS” ārējā vide    18
1.3.3.  SVID analīze    29
1.4.  Teorētiskais pamatojums studiju darba izstrādei    33
2.  Projektu daļa    36
  Secinājumi un priekšlikumi    40
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot studijas darbu „SIA „GS” vadīšana mainīgās ārējās vides apstākļos” autore nonāca pie sekojošiem secinājumiem:
1) Organizatoriskās struktūras pētījums palīdzēja izprast savas un citu cilvēku darbības iespējas uzņēmumā.
2) SIA „GS” pietiekami labi attīstījās un nostabilizējās tirgū, toties uzņēmums ieņem vidējo tirgus daļu.
3) Uzņēmumam ir diezgan mazs sadarbības partneru un biznesa klientu skaits.
4) SIA „GS” darbība ir tieši atkarīga no sociāli-ekonomiskā vides faktora, ka arī no politiski-tiesiskā faktora, jo to tieši ietekmē LR likumi un MK noteikumi, bet nav atkarīga no ģeogrāfiskā vides faktora.
5) SIA „GS” ir ļoti daudz nopietnu un konkurētspējīgu uzņēmumu skaits, kas var secināt uzņēmuma bankrota iespējas, jo konkurenti var piedāvāt izdevīgākus pakalpojumus.
6) SIA „GS” ir nepietiekams mārketings, kas izraisa lielāko problēmu ķēdi, kas var secināt pie uzņēmuma negatīvas darbības.

Izstrādājot studijas darbu „SIA „GS” vadīšana mainīgās ārējās vides apstākļos” autore nonāca pie sekojošiem priekšlikumiem:
1) SIA „GS” vajag palielināt savu tirgus daļu, lai palielināt savu konkurētspēju.
2) Lai palielināt savu tirgus daļu Latvijas teritorijā un ārzemēs, uzņēmumam ir nepieciešami piesaistīt jaunus partnerus un biznesa klientus.
3) Lai palielināt SIA „GS” attīstības tendenci, uzņēmumam vajadzētu pievērst lielāko uzmanību marketinga daļai, lai palielinātu klientu skaitu.
4) Uzņēmumam vajadzētu izstrādāt labu stratēģijas plānu, ka arī mārketinga plānu, lai piesaistīt lielāko klientu daļu.
5) SIA „GS” vajadzētu biežāk veikt uzņēmuma stāvokļa analīzi (finansiāla), lai palielināt iespēju uzlabot savu finanšu stāvokli.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties