Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,60 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,39
Pirkt
Identifikators:636378
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000.g. - 2004.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma mārketinga komunikāciju sistēma    6
3.  SVID analīze    7
4.  Mārketinga mērķi    9
4.1.  Mārketinga stratēģijas    9
5.  Mērķa tirgus    10
6.  Mārketinga pasākumu komplekss    11
7.  Veikto darbu apraksts    12
  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Mana prakses vieta bijā sabiedrība ar ierobežotu atbildību „APARTS”, kur es strādāju desmit nedēļas. Sava prakses laika es iepazīstos ar uzņēmuma vēsturi, organizatorisko struktūru, uzņēmuma struktūrvienībām. Uzzināju par uzņēmuma galvenajiem darbības virzieniem. Kā arī prakses laika man bija iespēja iepazīsties ar uzņēmuma klientiem un piegādātājiem.
Manai kvalifikācijas praksei bijā sastādīts prakses norises plāns, pēc kura notika mana darbība, kā arī prakses laika es biju iesaistīta uzņēmuma ikdienas darbība. Prakses laikā galvenais uzdevums bija noskaidrot mārketinga lomu uzņēmuma pārvaldes sistēmā. Tāpēc es izzināju un izanalizēju uzņēmuma stipras un vājās puses, draudus un iespējas. Prakses laikā es arī pētīju nozari, kura darbojas uzņēmums un noskaidroju, kādi ir uzņēmuma konkurenti. Prakses laikā es lielu uzmanību pievēru mārketinga aktivitātei, noskaidroju kādi līdzekļi tiek izmantoti uzņēmuma darbība un kas ir vajadzīgs izmantot nākotne. Lai izpildītu šo uzdevumu es nosaku uzņēmuma mārketinga mērķus un stratēģijas, kuri ir nepieciešami lai sasniegtu tas mērķus. Prakses laikā es pievērsu uzņēmuma vadītāja uzmanību tam, ka pēdējā laikā uzņēmums zaudēja savas pozīcijas tirgū un kā ir nepieciešams izmantot mārketinga aktivitātes lai uzlabot šo situāciju.
1. Uzņēmuma apraksts

SIA „Aparts” ir viena no lielākajām Latvijas naftas kompānijām, kura dibināta 1991. gada 20. jūnijā.
SIA „Aparts” ir uzņēmuma juridiskais nosaukums, bet jau kopš dibināšanas laika uzņēmumam pieder firmas zīme – „DINAZ” (turpmāk tekstā izmantošu tieši šo nosaukumu),ar kuras palīdzību uzņēmums pārstāv sevi Latvijas tirgū.
Galvenie darbības virzieni ir naftas produktu vairumtirdzniecība (Daugavpils naftas bāze) un mazumtirdzniecība (degvielas uzpildes staciju tīkls), importa-eksporta darījumi (muitas noliktava Daugavpilī).
Sākotnēji kompānija „DINAZ” tika dibināta kā kopuzņēmums ar vairākiem darbības virzieniem. Vēlāk, pateicoties straujam preču apgrozījuma kāpumam, radās nepieciešamība sadalīt darbības virzienus – imports, eksports, naftas produktu vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība.
Šodien „DINAZ” ir daudzpusīga holdinga struktūra, kuras filiāles atrodas divās stratēģiski svarīgākajās Latvijas pilsētas – Rīga un Daugavpilī.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Aparts"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/636378

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties