Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:829322
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
1.  VISPĀRĒJAS ZIŅAS PAR UZŅĒMUMU   
1.1.  Rezidor Hotel Group   
1.2.  Radisson Blu Hotel Latvija   
1.3.  Istabas un apartamenti   
1.4.  Restorāni un bāri   
1.5.  Nakts dzīve un izklaide   
1.6.  Papildus pakalpojumi   
1.7.  SPA   
1.8.  Konferenču un pasākumu centrs   
2.  TEHNOLOĢISKIE PROCESI   
2.1.  Izejvielu sagādes organizācija   
2.2.  Izejvielu pirmapstrāde   
2.3.  Ēdienu gatavošana   
2.4.  Izejvielu un gatavās produkcijas kvalitātes pārbaude   
2.5.  Gatavās produkcijas realizācija   
3.  SANITĀRHIGIĒNISKĀS PRASĪBAS UZŅĒMUMĀ   
3.1.  Tīrīšanas – dezinfekcijas režīms   
3.2.  Telpu, iekārtu sanitārā stāvokļa un strādājošo personīgās higiēnas kontrole   
4.  TEHNOLOĢISKĀS IEKĀRTAS   
4.1.  Ražošanas telpu plāns ar iekārtu izvietojumu   
4.2.  Mehanizācijas līmeņa raksturojums uzņēmumā   
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI   
Darba fragmentsAizvērt

Laikā no 11.03.2011 līdz 24.06.2011 apguvu praktiskās iemaņas strādājot restorānu praksē uzņēmuma Radisson Blu Hotel Latvija konferenču un pasākumu centrā kā viesmīlis. Mācību prakse deva lielisku iespēju nostiprināt tādos mācību kuros kā: ražošanas organizācija, apkalpošanas organizācija, uztura gatavošanas tehnoloģija, telpu kopšanas tehnoloģija, viesnīcas un ēdināšanas vadība, tehnoloģiskās iekārtas un mikrobioloģija un higiēna iegūtās praktiskās un teorētiskās zināšanas. Tieši tāpat praksē iegūtās praktiskās un teorētiskās zināšanas palīdzēs turpmāk apgūt tādus studiju kursus, kā: darba un civilā aizsardzība, biznesa plānošana un statistika, uzņēmumu stratēģiskā vadība un loģistika viesmīlībā. Prakses laikā guvu lielisku pieredzi darbā ar cilvēkiem, kas noteikti palīdzēs turpmākos darba meklējumos. Prakses laikā bija nepieciešams iegūt un apkopot informāciju par uzņēmuma, konkrētāk konferenču un pasākuma centra darbības principiem. Restorānu prakses mērķis ir iegūt prasmi analizēt ēdināšanas uzņēmuma tehnoloģisko procesu norisi un to vadību, kā arī izpratni par metožu un paņēmienu pielietošanu produkcijas vai pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanā, kā arī norādīt sasniegumus un trūkumus ēdināšanas uzņēmuma darbībā un sniegt ieteikumus to novēršanai.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1244263
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties