Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:709586
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Sadarbības partneri
Uzņēmums aktīvi sadarbojas ar ārvalstu uzņēmumiem, no kuriem tiek piegādāti prezentreklāmas izstrādājumi, stendi u.c Pastāv arī sadarbība ar vietējiem ražotājiem un tipogrāfijām, sadarbības partneri tiek atlasīti pēc viņu produkcijas cenām un cenu politikas, ģeogrāfiskās atrašanās vietas un produktu un pakalpojumu diferencētības. Galvenais arguments sadarbībā ir cena, jo uzņemumam kā starpniekam ir jāmeklē pēc iespējas izdevīgāki cenu piedāvājumi, lai varētu veiksmīgi konkurēt tirgū, papildus cenai uzliekot vēl savu uzcenojumu. Informāciju par preču piegādātājiem uzņēmumā ievāc tieši projektu vadītāji un to apkopo, informācijas vākšana notiek caur e-pastu un telefoniski. Tomēr pārsvarā ir tikai 3 galevnie piegādātāji ar ko uzņēmums sadarbojas, jo šie uzņēmumi piedāvā ievērojamas atlaides, kā vienam no lielākajiem sadarbības partneriem.

3.9. Ieteikumi mārketinga darbības uzlabošanai
Mani ieteikumi uzņēmuma mārketinga darbības uzlabošnai būtu šādi:
1) Pieņemt darbā mārketinga speciālistu, kas nodarbotos ar mārketinga jautājumiem uzņēmumā, jo projektu vadītājiem liekot darboties arī mārketinga jomā, tam aiziet daudz laika, jo viņi nav profesionāļi šajā jomā, un šajā laikā projektu vadītāji varētu pildīt savus tiešos pienākumus, kas saistīti tieši ar klientu. Mārketinga speciālists varētu meklēt visizdevīgākos sadarbības partnerus, kuri piedāvā izdevīgu cenu politiku tieši šim uzņēmumam.
2) Uzņēmumam vairāk darboties ar jaunu produktu izstrādāšanu, mēģināt ģenerēt kādas jaunas idejas, un piedāvāt tās klientam, jo tieši jaunas un inovatīvas idejas varētu kļūt par galveno plusu cīņā ar konkurentiem.
3) Būtu jāpievērš lielāka uzmanība uzņēmuma iekšējai komunikācijai, jo daudzas labas idejas netiek realizētas dēļ nepietiekamas komunikācijas starp projektu vadītajiem un māksliniekiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties