Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,23 (19%)
Cena ar atlaidi*:
5,26
Pirkt
Identifikators:673293
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Darbā pieņemšanas kārtība    4
2.1.  CV nozīme    4
2.2.  Motivācijas vēstule    5
3.  Darba drošības un ievadinstruktāžas nozīme    6
3.1.  Ievadinstruktāža    6
3.2.  Iekšējie kārtības noteikumi    7
4.  Uzņēmuma tipa raksturojums un reģistrēšanās kārtība    9
4.1.  Komercdarbības tips    9
4.2.  Uzņēmuma reģistrēšana    9
4.3.  SIA „Ideju Fabrika” reģistrēšana    12
5.  Organizatoriskās struktūras raksturojums    13
5.1.  Biroja administratora „amata apraksts”    14
5.2.  Grāmatveža „amata apraksts”    15
5.3.  Projektu vadītāja „amata apraksts”    16
5.4.  Lietveža „amata apraksts”    18
5.5.  Programmētāja „amata apraksts”    19
5.6.  Radošā direktora „amata apraksts”    20
6.  Darba resursi un to vadīšana    21
6.1.  Darba kolektīva raksturojums    21
6.2.  Vadības stils uzņēmumā    22
6.3.  Darba aizsardzības likuma ievērošana uzņēmumā    23
7.  Uzņēmumā esošo psiholoģisko faktoru raksturojums    24
7.1.  Dizains    24
7.2.  Dokumentu izvietošana kārtība    25
7.3.  Interjera krāsu risinājums    25
7.4.  Apgaismojums    26
7.5.  Telpas akustika    26
7.6.  Mirkoklimats    26
8.  Uzņēmumā esošo pakalpojumu raksturojums    27
8.1.  Pasaku diena    27
8.2.  Zelta Keda    28
8.3.  Preču zīme jeb logotips    29
8.4.  Mājaslapa    30
9.  Uzņēmuma piegādātāji un to raksturojums    31
9.1.  Piegādes līgums    32
10.  Uzņēmuma mērķa tirgus un tā rīcības analīze    33
10.1.  Klientūra    33
10.2.  Pakalpojumu izvēles motīvi    33
10.3.  Faktori, kas varētu ietekmēt „Ideju Fabrika” darbibu    34
11.  Sadarbības veidi ar piegādātājiem un klientiem    35
11.1.  Saskarsme pa telefonu    35
11.2.  Darījuma vēstule    35
11.3.  Konfliktu risināšas piemēri    37
12.  Secinājumi un priekšlikumi    39
13.  Izmantotā literatūra    40
Darba fragmentsAizvērt

SIA „Ideju Fabrika” ir reklāmas aģentūra, kura veiksmīgi darbojas kopš 2004.gada. Uzņēmums atrodas Deglava ielā 7-1, Rīgā. „Ideju Fabrika” specializējas mārketinga aktivitāšu organizēšanā, it īpaši pasākumu mārketingā, tādēļ „Ideju Fabrika” ir rīkojis tik vērienīgus pasākumus kā „Zelta Keda”, Pasaku dienas”, „Ideju kauss”, „Valmieras maratons” un daudzus citus.
Uzņēmumu veido ļoti radošs kolektīvs, kuri katram uzdevumam pieiet ar maksimālu atdevi un kreaatitvitāti, kas padara gan pašu darba ikdienu, gan rīkotos pasākumus un veidotos uzdevumus ļoti interesantus.
„Ideju Fabrika” veido arī uzņēmumu tēlus un mājaslapas, kā arī sniedz mārketinga konsultācijas un nodarbojas ar dažāda veida mārketingu (reklāmas, tiešais mārketings un tā tālāk).
Šo gandrīz 6 gadu laikā uzņēmumam ir izveidojušies savi sadarbības partneri un klienti, piemēram, veikals „Top!”, sporta preču veikals „Sportlat”, grāmatu izdevniecība „Atēna”, biedrība „Connect Latvia”, informācijas tehnoloģiju uzņēmums „Ermitāžas risinājumi”, Latvijas Biatlona federācija, „Kārumu fabrika”, „Ēnu diena” un daudzi citi.
Mans mērķis ir noskaidrot vairāk uzņēmuma darbības virzienus, „Ideju Fabrika” struktūtu un darbošanās stilu, uzzināt kaut ko par uzņēmuma vēstuturi un reģistrēšanu, kā arī vienkārši vairāk iepazīties ar reklāmas aģentūras darbinieku uzdevumiem un darba stilu un veidu, jo pati vēlos strādāt reklāmas aģentūrā pēc skolas pabeigšanas.

SIA „Ideju Fabrika” var ļoti lepoties ar savu kolektīvu, jo patiesi ir atlasīti ļoti interesanti, darbīgi, radoši un mērķtiecīgi darbinieki, no kuriem ikviens ir savos uzdevuma augstumos, bet neskatoties uz to, viņi visi spēj arī palīdzēt viens otram. Lai izveidotu šādu kolektīvu, bija nepieciešama rūpīga darbinieku atlase jau pašos pirmsākumos.
Darbinieku meklēšana bija pavisam vienkārša – tika izlikts sludinājums, bija jāsūta savi CV un motivācijas vēstules, interesantākie un piemērotākie kandidāti tika aicināti uz darba pārrunām, kurās vajadzēja uzrādīt pasi, izglītības apliecību un rekomendācijas vēstuli no iepriekšējas darba vietas (ja bija) vai izglītības iestādes, veiksmīgākie darba pārrunās rakstīja iesniegumu par pieņemšanu darbā, es arī, kad tiku uzņemta kā praktikante SIA „Ideju Fabrika” rakstīju iesniegumu (skatīt pielikumu Nr.1.), uzņēmuma izdeva aktu par darbinieka pieņemšanu darbā, tika noslēgts līgums (skatīt pielikumu Nr.2). …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Praktisko mācību atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/673293

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties