Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:971989
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

MĒRĶIS: Bērnu emocionālās attīstības veicināšana (izmantojot putnu tēmu – līdzpārdzīvojot, iztēlojoties un radoši darbojoties).

UZDEVUMI:
1.Paplašināt un nostiprināt bērnu priekšstatus par putniem, viņu paradumiem un dzīvi.
2.Sekmēt bērnu runas attīstību un matemātisko priekšstatu veidošanos.
3.Veicināt sensomotoro prasmju attīstību.
4.Rosināt pozitīvas attīeksmes veidošanos pret mūziku un fiziskām aktivitātēm.
5.Turpināt nostiprināt muzikālās dzirdes, atmiņas un ritma attīstību.


APAKŠTĒMAS:
1. Es un putni.
2. Kā putni izskatās?
3. Mājas putni
4. Gājputni
5. Pavasaris - putnu svētki.
UZDEVUMI:
1.Izzināt bērnu priekšstatus par putniem un paplašināt tos.
2.Veicināt sensomotoro prasmju attīstību.
3.Rosināt pozitīvas attieksmes veidošanos pret fiziskām aktivitātēm un dziedāšanu.
4.Veicināt bērnu iztēli un radošo domāšanu.
5.Radīt bērnos emocionālu atsaucību.

RĪTA APLIS
* Dziedot visi bērni sasveicinās.
* Kopā ar bērniem tiek noskaidrots gadalaiks, mēnesis, nedēļas diena, datums.
* Bērni izstāsta, kā atpūtušies brīvdienās.
* Apļa vidiņā tiek nolikti dažādas krāsas aploksnīši ar dažādu putnu attēlojumiem. Katrs bērns izvēlās savu aploksni un piedalās spēlē – „ Bet kā to dara putns? ”. (skatīties pielikumu Nr 1)

ROTAĻNODARBĪBA

* A jautā bērniem:
Kas ir kopīgs putniem un cilvēkiem? Ar ko putni atšķirās no mums, cilvēkiem?
Vai putni arī medz būt priecīgi vai bēdīgi? Kāpēc? Vai putni arī sapņo kā bērni?
* A jautā: Ja es paradīšu dažus zīmējumus un sižetiskus attēlus ar putniem,vai jūs uzminēsiet, kā viņus sauc? Pārbaudīsim to?
* A. rādīja putnu attēlus. Mudināja bērnus ne tikai nosaukt putnu, bet arī izcelt raksturīgākās īpašības, ar ko tie atšķiras no citiem putniem.
* A aicināja bērnu uzmanīgāk apskatīt visus putnu attēlus un pateikt, kurš no putniem ir priecīgs, kurš bēdīgs, kāpēc? Par ko putni domā? Var būt to pašu ko mēs, bērniņi?
* Bērni ļoti emocionāli dalījās savās domās, katrs pārdzīvoja par to, kāpēc putni medz būt noskumuši.
* A: „Lai visi putni būtu priecīgi, viņus vajag iepriecināt. Vai jūs tam piekritāt, bērniņi?”
* A piedāvā bērniem nodziedāt jauku dziesmiņu „ Dejo zīle, dejo vārna” , bet darīt to ļoti centīgi, lai visi putni dzirdētu mūsu dziesmiņu (arī mežā). Bērni brīvi kustās, dejo un dzied. (skatīties pielikumu Nr 2)…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties