Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:312273
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sociālā gadījuma apraksts un genogramma    5
2.  Klienta sociālā gadījuma novērtēšana un definēšana    8
2.1.  Ekokarte pirms intervences    8
2.2.  Vides un personas resursu skala    9
2.3.  Klientes un viņas ģimenes sociālo vajadzību novērtējums    10
3.  Klienta sociālā gadījuma intervences plānošana    12
4.  Intervences plāna realizēšana    15
4.1.  Izmantotās teorijas un metodes    16
4.2.  Sociālā darba funkcijas un lomas intervences gaitā    17
5.  Intervences novērtēšana    19
5.1.  Ekokarte pēc intevences    20
  Nobeigums    22
7.  Izmantotās literatūras saraksts    23
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi

Izvērtējot ekokarti redzams, ka mijiedarbība ir uzlabojusies, Ilzes situācija ir uzlabojusies, ir nākusi klāt vēl viena šūna – dēla klases audzinātāja, kas palīdz Ilzei risināt jautājumus, kas saistīti ar dēla izglītību. Ilzei ir uzlabojušās attiecības ar kaimiņieni, jo arī viņa ir bezdarbniece, sievietes abas apmeklē atbalsta grupu bezdarbniekiem, un viena otru morāli atbalsta un informē par jaunākajām darba vakancēm. Tas ir pozitīvs moments, jo Ilzei ir morāls atbalsts un praktiska palīdzība. Turpinās abpusēja sadarbība ar sociālo darbinieku, un tas ir ļoti svarīgi, lai tiktu atrisināta Ilzes bezdarba problēma. Būtu vēlama lielāka atsaucība no ģimenes ārstes puses, jo Ilzi ļoti nomāc dēla veselības problēmas.

Nobeigums.
Prakses laikā vērojot, izvērtējot, analizējot un praktiski strādājot ar konkrētu sociālo gadījumu, esmu iemācījusies identificēt sociālo pakalpojumu lietotājus, iemācījusies identificēt klientu vajadzības, problēmas un sociālos apstākļus. Esmu iemācījusies apstrādāt, analizēt un sintezēt sociālo informāciju un praktiski pielietot sociālā darba teorijas, metodes un sociālā darbinieka lomas.
Uzskatu, ka prakses laikā esmu sasniegusi izvirzīto mērķi, tas ir – nostiprinājusi savas teorētiskās zināšanas un apguvusi praktiskās iemaņas. Esmu veikusi arī uzdevumus, kuri sekmēja mērķa sasniegšanu – veidoju klienta reālā sociālā gadījuma aprakstu, veicu klientes izvērtējumu un esošo sociālo faktu analīzi, izveidoju un izanalizēju genogrammu, ekokarti, novērtēju klienta resursus, un definēju klienta sociālo problēmu, izvirzīju intervences mērķi un uzdevumus, izveidoju intervences plānu un to realizēju, izveidoju starpprofesionāļu komandu, veicu intervences procesa novērtēšanu un atspoguļojumu. Iemācījos izmantot sociālā darba teorētiskās zināšanas praksē.
Tomēr šis gadījums bija tikai iesākums mana sociālā darba pieredzei . Strādājot tikai ar dažiem sociālajiem gadījumiem uzreiz kļūt par profesionāli nav iespējams, jo tas ir garš un sarežģīts process, kas prasa praksi un nepārtrauktu izglītošanos.
Darbs ar klientu turpināsies, to darbu kliente vēl nav atradusi. Prakses noslēgumā vēlos pateikties savai supervizorei -par atbalstu un konsultēšanu manas prakses atskaites rakstīšanas laikā, kā arī risinot sociālo gadījumu.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1326695
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties