Prakses atskaite
Humanitārās zinātnes
Sociālais darbs
Prakses darbs sociālā gadījuma risināšanā-
Prakses darbs sociālā gadījuma risināšanā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Sociālā gadījuma apraksts un genogramma | 5 |
2. | Klienta sociālā gadījuma novērtēšana un definēšana | 8 |
2.1. | Ekokarte pirms intervences | 8 |
2.2. | Vides un personas resursu skala | 9 |
2.3. | Klientes un viņas ģimenes sociālo vajadzību novērtējums | 10 |
3. | Klienta sociālā gadījuma intervences plānošana | 12 |
4. | Intervences plāna realizēšana | 15 |
4.1. | Izmantotās teorijas un metodes | 16 |
4.2. | Sociālā darba funkcijas un lomas intervences gaitā | 17 |
5. | Intervences novērtēšana | 19 |
5.1. | Ekokarte pēc intevences | 20 |
Nobeigums | 22 | |
7. | Izmantotās literatūras saraksts | 23 |
Secinājumi
Izvērtējot ekokarti redzams, ka mijiedarbība ir uzlabojusies, Ilzes situācija ir uzlabojusies, ir nākusi klāt vēl viena šūna – dēla klases audzinātāja, kas palīdz Ilzei risināt jautājumus, kas saistīti ar dēla izglītību. Ilzei ir uzlabojušās attiecības ar kaimiņieni, jo arī viņa ir bezdarbniece, sievietes abas apmeklē atbalsta grupu bezdarbniekiem, un viena otru morāli atbalsta un informē par jaunākajām darba vakancēm. Tas ir pozitīvs moments, jo Ilzei ir morāls atbalsts un praktiska palīdzība. Turpinās abpusēja sadarbība ar sociālo darbinieku, un tas ir ļoti svarīgi, lai tiktu atrisināta Ilzes bezdarba problēma. Būtu vēlama lielāka atsaucība no ģimenes ārstes puses, jo Ilzi ļoti nomāc dēla veselības problēmas.
Nobeigums.
Prakses laikā vērojot, izvērtējot, analizējot un praktiski strādājot ar konkrētu sociālo gadījumu, esmu iemācījusies identificēt sociālo pakalpojumu lietotājus, iemācījusies identificēt klientu vajadzības, problēmas un sociālos apstākļus. Esmu iemācījusies apstrādāt, analizēt un sintezēt sociālo informāciju un praktiski pielietot sociālā darba teorijas, metodes un sociālā darbinieka lomas.
Uzskatu, ka prakses laikā esmu sasniegusi izvirzīto mērķi, tas ir – nostiprinājusi savas teorētiskās zināšanas un apguvusi praktiskās iemaņas. Esmu veikusi arī uzdevumus, kuri sekmēja mērķa sasniegšanu – veidoju klienta reālā sociālā gadījuma aprakstu, veicu klientes izvērtējumu un esošo sociālo faktu analīzi, izveidoju un izanalizēju genogrammu, ekokarti, novērtēju klienta resursus, un definēju klienta sociālo problēmu, izvirzīju intervences mērķi un uzdevumus, izveidoju intervences plānu un to realizēju, izveidoju starpprofesionāļu komandu, veicu intervences procesa novērtēšanu un atspoguļojumu. Iemācījos izmantot sociālā darba teorētiskās zināšanas praksē.
Tomēr šis gadījums bija tikai iesākums mana sociālā darba pieredzei . Strādājot tikai ar dažiem sociālajiem gadījumiem uzreiz kļūt par profesionāli nav iespējams, jo tas ir garš un sarežģīts process, kas prasa praksi un nepārtrauktu izglītošanos.
Darbs ar klientu turpināsies, to darbu kliente vēl nav atradusi. Prakses noslēgumā vēlos pateikties savai supervizorei -par atbalstu un konsultēšanu manas prakses atskaites rakstīšanas laikā, kā arī risinot sociālo gadījumu.
…
- Prakses darbs sociālā gadījuma risināšanā
- Prakses dienasgrāmata
- Sociālpedagoģiskais darbs bāriņtiesā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses dienasgrāmata
Prakses atskaite augstskolai1
-
Sociālpedagoģiskais darbs bāriņtiesā
Prakses atskaite augstskolai27
-
Sociālā pedagoga prakse bāriņtiesā
Prakses atskaite augstskolai9
-
Sociālā gadījuma risināšanas prakse
Prakses atskaite augstskolai22
Novērtēts!TOP 500 -
Sociālā pedagoga darbība
Prakses atskaite augstskolai16