Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,56 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,43
Pirkt
Identifikators:850912
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts    3
2.  Uzņēmuma struktūra    5
3.  Veicamā amata un pienākumu apraksts    7
4.  Pašvērtējums    9
5.  Ceļu uzturēšana ziemā    10
Darba fragmentsAizvērt

Prakses darbu veicu VAS ‘’Centrālā reģiona ceļi’’ Rīgas ceļu rajonā 4. darb. vad. Iecirknī ‘’Bērzkalni’’ laika posmā no 3. jūlija līdz 8. septembrim 2006.gadā.
VAS ‘’Centrālā reģiona ceļi’’ izveidojās 1997. gada 1.septembrī, apvienojoties pieciem ceļu uzturēšanas uzņēmumiem:
Rīgas 1. ceļu pārvaldei;
Ogres 20.ceļu pārvaldei;
Bauskas 11. ceļu pārvaldei;
Jelgavas 2. ceļu pārvaldei;
Aizkraukles 22. ceļu pārvaldei.

Apvienojoties tika turpinātas pastāvošās tradīcijas un pilnveidota pieredze, kas bija jau uzkrāta 80. gadu garumā.
VAS ‘’Centrālā reģiona ceļi’’ galvenais darbības virziens ir autoceļu un tiltu uzturēšana. Uzņēmums arī veic autoceļu būvi, remontu un ceļu būvmateriālu ražošanu. Uzņēmums nenodarbojas ar projektēšanu, tādejādi kvalitātes vadības sistēma neietver standarta LVS EN 130 9001 punktu 7.3. – projektēšana un izstrāde.
Galvenais uzņēmuma klients ir Bezpeļņas organizācija, Valsts akciju sabiedrība ‘’Latvijas Valsts ceļi.’’ Tās pasūtījumu īpatsvars kopējā darījumu apjomā ir virs 80%.
VAS ‘’Centrālā reģiona ceļi’’ klienta īpašums ir A, B, C un D klases valsts autoceļi kopā ar to aprīkojumu. VAS ‘’Centrālā reģiona ceļi’’ pārstāvji kopā ar klienta pārstāvjiem divas reizes gadā pirms nākamās sezonas iestāšanās apseko visu ceļu stāvokli un sastāda sabrukušo ceļa posmu sarakstu.


Uzņēmuma galvenais mērķis ir:
1.Sniegt saviem klientiem teicamas kvalitātes pakalpojumus, kas atbilst spēkā esošajām normatīvajām prasībām;
2.Nodrošināt valsts autoceļu tīkla efektīvu uzturēšanu un atjaunošanu atbilstoši noteiktiem kvalitātes un vides standartiem.
Uzņēmums cenšas:
1.Pastāvīgi sekot pasūtītāju vēlmēm;
2.Nepārtraukti pilnveidot esošās tehnoloģijas;
3.Izglītot un attīstīt personāla izmaiņas un prasmes.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/850912

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties