Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:755246
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas Monika Centrum hotels raksturojums    4
2.  Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi, to specifika    5
2.1.  Numuri    5
2.2.  Papildus pakalpojumi    5
2.3.  Konferences    6
2.4.  Ēdināšana    7
3.  Personāla raksturojums    8
4.  Uzņēmuma klienti    9
5.  Uzņēmuma piegādātāji un sadarbības partneri    10
6.  Profesionālais un personīgais ieguvums prakses laikā    11
7.  Secinājumi un priekšlikumi    12
  Izmantotā literatūra    13
  Pielikumi    14
Darba fragmentsAizvērt

7. Secinājumi un priekšlikumi
Monika Centrum Hotels ir privāta četrzvaigžņu viesnīca, kas galvenokārt ir biznesa klases viesnīca. Numuru aprīkojumā savienots mūsdienīgais ar senatnīgo. Daudzus viesus piesaista tieši neogotikas stila ēka.
Viesnīcai ir unikāla atrašanās vieta, tāpēc tā spēj pietiekami labi konkutēt ar citām viesnīcām. Cenu līmenis, manuprāt, atbilst kvalitātei un ir atbilstošs Latvijas tirgum.
Tā kā viesnīca ir sertificēta un atkārtotu pārbaudi veic ik gadu, darbiniekiem un vadībai ir stimuls censties un uzturēt viesnīcu īpašā kārtībā, lai nesaņemtu zemāku novērtējumu kā iepriekš, bet turpinātu izauksmi un attīstību.
Jau vairākus gadus viesnīca sadarbojas ar vieniem un tiem pašiem piegādātājiem, jo tie nekad nepieviļ ar savu kvalitāti.
Restorāna telpas nav īpaši ērtā pozīcijā – tās ir pagrabstāvā, tomēr tas netraucē ēdiena kvalitātei un augstajam apkalpošanas līmenim.
Personāls vienmēr rūpīgi veic darba pienākumus, ir gatavs atbildēt uz jautājumiem, un katrs viesu apkalpošanas dienests ir zinošs savā jomā.
Uzskatu, ka šādā veidolā un tēlā viesnīca ir pietiekami augstā līmenī, tomēr, man ir vairāki priekšlikumi, kas iespējams varētu uzlabot viesnīcas produkta kvalitāti:
• Apartamentu numuros dažas mēbeles ir daudz nolietotākas kā, piemēram, parastajos numuros, tādēl ieteiktu nomainīt atsevišķas koka mēbeles pret mirdzošākām un jaunākām.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties