Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:731062
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  SIA ''Poligrāfijas organizācija ''Ēvalds un biedri'''' saimnieciskās darbības analīze    5
1.1.  Pēdējo trīs gadu darbības rezultāti    5
1.2  Attīstības gaita un tendences    5
1.3  Ražošanas un pārdošanas organizācija    6
2.  SIA ''Poligrāfijas organizācija ''Ēvalds un biedri'''' mārketinga darbības analīze    8
2.1  Uzņēmuma mārketinga funkcijas    8
2.2  Uzņēmuma klientūra un patērētāji    8
2.3  Tirgus pētījumi to mērķtiecība    9
2.4  Konkurenti un konkurētspēja    10
2.5  Preču un pakalpojumu raksturlielumi un apgrozījums    11
2.7  Pārdošanas sniegšanas formas    12
2.8  Mārketinga komunikācijas efektivitāte    12
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    14
Darba fragmentsAizvērt

Šī gada prakse uzņēmumā SIA ''Poligrāfijas organizācija ''Ēvalds un biedri'''' ar mērķi papildināt teorētiskās zināšanas un nostiprināt praktiskās iemaņas mārketinga organizēšanā uzņēmumā, kā arī veicināt savu izaugsmi uzņēmējdarbības jomā.
Prakses laiks bija no 2009. gada 27. aprīļa līdz 2009. gada 22. jūnijam.
Prakses laikā praktikantei bija doti sekojoši uzdevumi
1.Izpētīt uzņēmuma saimniecisko darbību, šajā nodaļā iekļaujot uzņēmuma:
pēdējo trīs gadu darbības rezultātus
attīstības gaitu un tendences
ražošanas un pārdošanas organizācijas analīzi
2.Izanalizēt uzņēmuma mārketinga darbību, šajā nodaļā iekļaujot uzņēmuma:
mārketinga funkciju izpēti
klientūras raksturojumu
tirgus pētījumus un to mērķtiecību
konkurentu un auditējamā uzņēmuma konkurētspēju
preču/ pakalpojumu raksturlielumu un apgrozījuma analīzi
pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas formas
mārketinga komunikācijas efektivitātes raksturojumu
3.Veikt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus katras jomas pilnveidošanai
Prakses atskaite sadalīta divās daļās - pirmajā daļā tiek aplūkota uzņēmuma saimnieciskā darbība, savukārt, otrajā daļā tiek analizēta uzņēmuma mārketinga vide, ko praktikante pētīja prakses laikā, veicot dažādus uzdevumus uzņēmumā, atrodoties klātienē, kā arī ārpus uzņēmuma, veicot dokumentu izpēti, teorētiskās bāzes analīzi un apkopojot šī uzņēmuma darbinieku viedokļus.
Uzņēmums ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību un ir Akciju Sabiedrības ''Ēvalds un biedri'' meitas uzņēmums, līdzās tādiem uzņēmumiem kā ''Izdevniecība ''Ēvalds un biedri'''' un ''Veikali ''Ēvalds un biedri''''. SIA ''Poligrāfijas organizācija ''Ēvalds un biedri'''' nodarbojas ar poligrāfijas pakalpojumu veikšanu un poligrāfijas preču pārdošanu konkrētai uzņēmuma klientūrai, attiecīgi, tas darbojas ražošana sfērā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1121886
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties