Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,76 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,23
Pirkt
Identifikators:805301
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Nordea bankas vispārējs raksturojums    4
1.2.  Produktu raksturojums    5
1.3.  Konkurentu raksturojums un analīze    6
1.4.  Patērētāju (mērķauditorijas) raksturojums    7
2.  Prakses vietā veikto darba uzdevumu un pētījuma apraksts    8
2.1.  Prakses vietā veikto darba uzdevumu apraksts    8
2.2.  Praktikanta veiktā pētījuma analīze    8
3.  Prakses uzdevumu apraksts    10
3.1.  Klientu apkalpošanas centra organizatoriskā struktūra un vadības stils    10
3.2.  Nordea bankā īstenotie mārketinga pasākumi    11
3.3.  Nordea bankas klientu apkalpošanas centra ‘’Valmiera’’ tirgus segmentācija    12
3.4.  Nordea bankas SVID analīze    13
  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Par prakses vietu tika izvēlēts Nordea bankas klientu apkalpošanas centrs ‘’Valmiera’’(turpmāk tekstā – KAC ‘’Valmiera’’). Šī prakses vieta tika izvēlēta tāpēc, ka Nordea banka ir viena no lielākajām un drošākajām Eiropas bankām, līdz ar to arī Latvijā tai ir plaši atpazīstams vārds.
Prakses atskaite ietver vispusīgu informāciju par Nordea Bank Latvijas filiāli, kā arī atsevišķu informāciju par Nordea bankas Valmieras klientu apkalpošanas centrā veiktajiem uzdevumiem.
Prakses mērķis: nostiprināt studiju procesā iegūtās zināšanas, strādājot Nordea bankas klientu apkalpošanas centrā ‘’Valmiera’’, kā arī izpētīt un novērtēt Nordea Bank Latvijas filiāles darbību ietekmējošos faktorus un īstenoto mārketinga politiku, lai izstrādāt priekšlikumus filiāles konkurētspējas pilnveidošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1323925
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/805301

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties