Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:640096
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

5.Mans darbs „Vairāk saules” restorānā
Kā jau iepriekš minēju, šinī uzņēmumā es strādāju jau trīs gadus.
Man patīk šīs darbs, jo mūsu uzņēmuma devīze ir „Paēdis cilvēks kļūstot labsirdīgāks ”. Par savu devīzi viesmīles darbā es varētu teikt: „uzņēmuma viesis ir kā ciemiņš tavās mājās”.
Strādājot „Vairāk Saules” es iemācījos just cilvēkus un padarīt viņu dzīvi uz mazu brīdi labāku.
Priekš manis katrs viesis ir svarīgs, jo viņš ir mans viesis un es gribu viņam sniegt visu to labāko, labu apkalpošanu, labus ēdienus, nekavēt viņa laiku, ja viņš steidzas un atbildēt uz visiem jautājumiem, ja viņš vēlās parūnāt. Kopš tā laikā, cik es strādāju „Vairāk Saulēs” man parādījās viesi, kuri nāk tieši pie manis, lai es viņus apkalpotu. Tas ļoti pagodina un rāda uz to, kā mans apkalpošanas līmenis ir augsts.
Daudz cilvēku ir patīkami pārsteigti ar to kā ēdināšanas uzņēmumā, kurš atrodas lielveikalā teritorijā un ir liels klientu plūsmas, tiek sniegta laba apkalpošana un kvalitatīvi ēdieni.
Tiešie uzdevumi viesmīlei ir : sagatavot darba vietu kad atnāk uz darbu, darbalaikā apkalpot viesus, piedāvāt dzērienus, ēdienus, paskaidrot no, ka tie pagatavoti, laicīgi atnest pasūtījumu, laicīgi novākt tukšus šķīvjus utt.
Darīt savus pienākumus atkarībā no zonām kur strāva viesmīle uz doto brīdi, dažreiz palīdzēt barā.
Tā kā es daudz reizes strādāju arī kā zāles pārzine, varu teikt, ka viņām ir citi pienākumi.
No rītiem pārskaitīt kasi, lai maiņas nauda būtu precīza. Apkalpot viesus atbilstoši viesmīļu prasībām. Maiņas laikā pārskaitīt kasi, lai nebūtu iztrūkumi vai pārpalikumi. Risināt jautājumus vai neskaidrības, kas rodas darba dienas gaitā. Vērot lai viesmīļi izpilda savus pienākumus, rakstīt pavadzīmes un pasūtīt vajadzīgas preces un inventāru zālei. Darba dienas beigās pārskaitīt kasi un uzrakstīt dienas atskaiti.
Tajās reizēs, kad es strādāju kā zāles pārzine nekādu problēmu nebija ne ar kasi, ne ar viesiem.
Jāsaka, ka mūsu filiālē ir kolektīvs, kurā strādā augsti kvalificēti darbinieki un tādēļ konflikti vai neskaidrības notiek reti kad.
Man patīk strādāt „Vairāk saules” restorānā, jo tas darbs ir dinamisks, saistīts ar cilvēkiem un tas man sagādā prieku. Turklāt darbs ir labi atalgots.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite restorānā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/640096

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties