Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,99
Ietaupījums:
0,91 (13%)
Cena ar atlaidi*:
6,08
Pirkt
Identifikators:687205
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma nosaukums, uzņēmējdarbības forma, darbības veidi    4
1.1.  uzņēmuma raksturojums    4
1.2.  Uzņēmuma,vīzija, mērķi un uzdevumi    5
1.3.  uzņēmējdarbības formas raksturojums    9
1.4.  Likumdošanas normatīvie akti    10
2.  Uzņēmuma iekšējā vide    12
2.2.  Uzņēmuma darba organizēšana, vadīšana un kontrole. vadītāju darba pienākumu raksturojums un novērtējums    14
2.3.  Organizācijas darbinieku atlases pamatprincipi    15
2.4.  Uzņēmuma darbinieku motivācijas veidošanas un veicināšanas mehānisms    18
2.5.  Darbinieku izglītības pilnveidošana    18
3.  Uzņēmuma SVID analīze un stratēģija    20
3.1.  uzņēmuma stratēģiskā plāna izstrāde un pilnveidošanas mehānisms uzņēmumā    20
3.2.  Uzņēmuma RIMI LATVIA SVID analīze    22
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Ilzmantotās literatūras un avotu saraksts    28
  Pielikumi    29
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. SIA „Rimi Baltic” apvienojoties ar Kesko Food ir spēris pirmo soli, lai kļūtu par vadošo kompāniju, tādējādi konkurentu padarot par savu sabiedroto.
2. Uzņēmumu apvienošanās rezultātā tika panākta vienota lielveikalu un hipermārketu tīkla darbība un preču izplatīšanas sistēma, kas, savukārt, nodrošina pircējiem izdevīgus pirkumus un augsta līmeņa apkalpošanu.
3. Uzņēmuma komercdarbības veids – mazumtirdzniecība, kurā strādā gan kompetenti galvenie direktori, gan labi apmācīti veikalos darbojošies mazumtirdzniecības speciālisti.
4. Rimi Baltic – ļoti liels uzņēmums, kas nodrošina gan darba vietas daudziem cilvēkiem, gan dod cilvēkiem plašākas iespējas apmierināt savas vajadzības iepērkoties.
5. Izvirzot ambiciozus mērķus, uzņēmums rada izaicinājumu visiem darbiniekiem piedalīties ar savām zināšanām, prasmēm un pieredzi, lai kompānija sasniegtu izvirzītos mērķus.
6. Latvijas valdība pieņem likumu grozījumus ar ļoti īsu spēkā stāšanās termiņu, tādēļ tas ļoti traucē Latvijas uzņēmējdarbības attīstībai.
7. Tā kā ”Rimi Baltic” ir ienācis Latvijā, uz to attiecas arī visa Latvijas likumdošana
8. Visu līmeņu vadītāju darba pienākumi un funkcijas atbilst tradicionālo pienākumu aprakstam, jo lielos uzņēmums ir vieglāk strādāt pēc noteiktiem principiem; kā arī sadarboties ar citiem uzņēmumiem ir vieglāk, jo ir zināms, kuram vadītājam ir jāpilda konkrēti pienākumi un kāda ir atbildība.
9. Jāatrod arvien inovatīvāki veidi, kā piesaistīt klientus, jo pastāv konkurenti, kas uzņēmumu var apsteigt.
10. Veiksmīga komercdarbība ir atkarīga, gan no iekšējās gan ārējās vides. Par iekšējo vidi uzņēmums var parūpēties pats, ko nevar teikt par ārējās vides faktoriem, jo tie ir atkarīgi no daudz plašākiem sociālajiem spēkiem, kā demogrāfiskie, ekonomiskie, dabas, zinātniskie, politiskie un kultūras faktori.
11. Uzņēmuma personāls ir tas, kas nodrošina produktu ražošanas kvalitāti un pakalpojumu sniegšanas kvalitāti. Lai pie esošās darbaspēka tirgus situācijas panāktu efektīvu personāla atdevi uzņēmuma stratēģisko mērķu sasniegšanā, liela vērība jāpievērš atalgojuma un motivācijas sistēmai, darbinieku lojalitātes paaugstināšanai, jaunu darbinieku piesaistīšanai un atlasei, darbinieku izglītības, spēju un prasmju attīstībai.
12. Uzņēmums lielu vērību pievērš darbinieku novērtēšanai, kas ir nepieciešams, lai varētu noskaidrot, kādas ir darbinieku pašreizējās kompetences un darba rezultāti, un kas ir nepieciešams apgūt no jauna un uzlabot vai papildināt.
13. Praksē ir novērtēta situācija, ka preču speciālisti, kuru pakļautībā ir 3-5 darbinieki, atkarībā no nodaļas lieluma, bieži vien pārlieku izfiltrē informāciju, kas attiecās uz uzņēmuma un struktūrvienību mērķiem. Preču speciālisti izvirzītos mērķus uztver tik bezpersoniski, ka neuzskata par vajadzību šāda veida informāciju nodot tālāk.
14. Ne veikala vadītāji, ne paši speciālisti nepiedalās struktūrvienību mērķu noteikšanā. Ja tiktu nodrošināts, ka šajā procesā var piedalīties visi veikala vadības līmeņi, tad tiktu veicināta lojalitāte uzņēmumam un būtu motivēti šo mērķu sasniegšanā.
15. Praksē ir nācies saskarties ar to, ka uzņēmumā ir ne tikai atklātās vērtības, bet arī slēptās vērtības. Atklātās vērtības ir definētas darbiniekiem, taču kompānija ar savu attieksmi pret darbiniekiem liek nojaust, ka slēptās vērtības ir daudz svarīgākas, par piemēru var minēt uzņēmuma peļņu.

Priekšlikumi:
1. Tā kā Tukumā nav lielveikalu, kas piedāvātu klientiem iepirkšanās laikā atstāt savus bērnus kādā drošā vietā, darba autore iesaka Rimi Tukums izveidot bērnu rotaļu vietu, kad būtu iespēja mierīgi iepirkties, kamēr arī viņu bērniem atrastos kādas interesantas nodarbes.
2. Daudzi klienti un darbinieki ir izteikuši vēlmi papusdienot Rimi, tāpēc būtu lieliski, ja Rimi varētu izveidot nelielu kafejnīcu Rimi Tukums telpās.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite par Rimi darbību Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/687205

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties