Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,60 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,39
Pirkt
Identifikators:188420
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ievads    2
1.  Pasūtījumu pieņemšana klientu apkalpošanas centrā    3
2.  Būvju un telpu grupu kadastrāla uzmērīšana    5
3.  Kadastra karte    8
4.  Nekustamā īpašuma Kadastra informācijas sistēmas teksta daļa    9
4.1.  Īpašumi (zemes īpašumi, būvju īpašumi un dzīvokļu īpašumi)    9
4.2.  Nekustamā īpašuma lietošanas mērķi    10
4.3.  Zemes lietošanas veidi    10
4.4.  Nekustamā īpašuma apgrūtinājumi    10
4.5.  Zemes, būvju kadastrālā vērtība Kadastra informācijas sistēmā    11
4.6.  Nodokļu maksātāju sarakstu sastādīšana    12
5.  kadastra tehniskās dokumentācijas sakārtošana arhīvā    14
6.  Paātrināti privatizēto dzīvokļu reģistrācija    15
7.  Zemes kadastrālā uzmērīšana    16
  nobeigums    17
  izmantotā literatūra    18
Darba fragmentsAizvērt

1.Pasūtījumu pieņemšana klientu apkalpošanas centrā
Klientu apkalpošanas centrs (turpmāk tekstā- KAC), strādā pamatojoties uz „Nekustamā īpašuma Valsts kadastra likumu”, MK noteikumiem Nr. 147 „Noteikumi par Valsts zemes dienesta sniegto maksas pakalpojumu cenrādi”, MK noteikumiem Nr. 727 „Samaksas kārtība par Valsts zemes dienesta sniegtajiem maksas pakalpojumiem”, MK noteikumiem Nr. 182 „Noteikumi par nekustamā īpašuma objekta noteikšanu”, ja šajos noteikumos kaut kas nav noteikts, tad to reglamentā Civillikums. VZD ir izstrādājis Klientu apkalpošanas standartu un sastādījis klientu apkalpošanas konsultanta amata aprakstu (skat. Pielikumā Nr. 1 un 2). Klienta apkalpošanas speciālistam jābūt ar vispārīgām zināšanām un, manuprāt, ar ļoti stabilu psiholoģisko stāvokli, komunicējot ar neapmierinātiem klientiem. KAC sastāv no vienas datu izsniegšanas daļas un četrām klientu pieņemšanas daļām: Rīgas pilsētas pasūtījumu pieņemšana daļa, Rīgas rajona pasūtījumu pieņemšanas daļa, mērniecības darbu pieņemšanas daļa un pasūtījumu pieņemšana informācijai no kadastra kartes, detālplānojumi, zemes ierīcības projekti. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite kadastrā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/188420

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties