Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,49 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,00
Pirkt
Identifikators:104326
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.08.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tūrisma uzņēmuma apraksts    4
2.  Tūrisma uzņēmuma vides analīze (SVID)    7
3.  Viesnīcas vadības stratēģija    9
4.  Uzņēmuma informācijas sistēma    11
5.  Uzņēmuma kultūra    12
  Ieteikumi    13
  Literatūras saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

4. Uzņēmuma kultūra
Par viesnīcu „Elizabete Hotel” cilvēki var uzzināt no interneta resursiem piemēram, savā mājas lapā www.elizabetehotel.lv, visizplatītākā mājas lapa ir www.booking.com, kuru cilvēki izmanto, lai sameklētu un rezervētu viesnīcas numuriņus. Vērtējot viesnīcas atpazīstamību sabiedrībā, manuprāt, tā ir liela, jo viesnīca veido dažādas mārketinga aktivitātes, kas popularizē tās atpazīstamībub(reklāmas stendi pilsētas ielās, bukleti, viesnīcā rīko pasākumus, izstādes). Prakses laikā secināju, ka šī viesnīca tiek „reklamēta” arī ar cilvēku starpniecību, kā, piemēram, bija ieradies klients no Igaunijas un vēlējās rezervēt numuriņu. Kients bija ieradies biznesa nolūkos uz Rīgu un pastāstīja, ka par šo viesnīcu iepriekš neko nebija dzirdējis līdz brīdim, ka draugi pastāstīja cik labi un patīkami šeit atpūtušies. Manuprāt, tas parāda to, ka labā apkalpošana, atmosfēra rada cilvēkos patīkamas sajūtas, lai ar tām dalītos un līdz ar to tādā veidā tiek reklamēta arī šī viesnīca un tā kļūst atpazīstamāka.
Viesnīcas tēlu, manuprāt, arī veido paši darbinieki un viņu savastarpējās attiecības, kuras prakses laikā novēroju, lai arī darbinieku savstarpējās attiecības nav visai pozitīvas un komunikācija ar viesnīcas īpašnieci nav augstā līmenī, darbinieki spēj koncentrēties savam darbam un rada viesnīcas patīkamo atmosfēru un mājīguma sajūtu, kas tiek minēts arī mājas lapas atsauksmēs.
Mūsdienās reklamēt, manuprāt, ir svarīgi, lai pilnveidotos, attīstītos, gūtu tēlu un atpazīstamību sabiedrībā. Viesnīcas vājā puse ir tā, ka netiek veidotas reklāmas,par tās plašajām iespējām ( sanāksmes zāli, retorānu, pasākumiem), lai orientētos uz daudz lielāku klientu loku, arī uz tiem, kas ceļo un nakšņo viesnīcās daudz retāk. Kā ieteikums, lai veicinātu viesnīcas atpazīstamību būtu, izpaltīt bukletus dažādās tūrisma aģentūrās un centros, ne tikai Rīgā, bet arī ārpus tās, kā arī piedalīties tūrisma izstādēs un veidot nelielas reklāmas citās mājas lapās, kas saistītas ar tūrisma nozari kopumā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/104326

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties