Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
2,08 (16%)
Cena ar atlaidi*:
10,91
Pirkt
Identifikators:318631
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2003.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Bankas dibināšanas kārtība un bankas būtība    5
1.1.  Bankas dibināšana    5
1.2.  Licenču izsniegšanas kārtība    8
1.3.  Bankas organizatoriskā struktūra    9
1.4.  Banku grāmatvedības pamatjēdzieni un pamatprincipi    11
1.5.  Kontu plāna struktūra    14
1.6.  Uzskaites dokumenti un reģistri bankā    15
1.7.  Bankas saimnieciskās operācijas un to uzskaite    17
1.8.  Nodokļu iegrāmatošana    18
2.  Bankas pašu kapitāls    19
2.1.  Bankas pašu kapitāla veidošana    19
2.2.  Akciju kapitāla papielināšana    20
2.3.  Akciju emisijas uzcenojuma un nocenojuma uzskaite    20
2.4.  Subordinēta kapitāla uzskaite    21
3.  Kamercbankas finanšu pārskati    22
3.1.  Rietumu Bankas bilance    22
3.2.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    24
3.3.  Naudas plūsmas pārskats    25
3.4.  Ārpusbilances saistības    26
4.  Ieņēmumu un izdevumu saskaņošanas un uzkrāšanas koncepcija    27
5.  Rietumu Bankas noguldījumu politika    28
5.1.  Rietumu Bankas piedāvātie noguldījumi    29
5.2.  Noguldījumu apdrošināšana Latvijā un ES valstīs    35
5.3.  Noguldījumu operāciju uzskaite    36
6.  Līdzekļu piesaistīšana vērtspapīru veidā    38
7.  Kredīta tirgus Latvijā un kredītu saņemšanas kārtība no LB    39
7.1.  Starpbanku kredīta tirgus Latvijā    39
7.2.  Kredīti no Latvijas Bankas,to saņemšanas kārtība    40
8.  Rietumu Bankas kredītpolitika    43
8.1.  Rietumu Bankas kredītrisks    44
9.  Kredītdarījumu veikšanas vispārējās procedūras    45
9.1.  Kredītu piešķiršanas kārtība    45
9.2.  Klienta maksātspējas novērtēšanas metodes    45
9.3.  Rietumu Bankas kredītu administrēšanas process    46
9.3.1.  Ilgtermiņa kredīti    46
9.3.2.  īstermiņa kredīti    47
9.3.3.  Kredītlīnija    48
9.3.4.  Kredīti pret vērtspapīriem    49
9.4.  Kredītu uzraudzība,darbs ar nedrošiem kredītiem    49
9.5.  Uzkrājumu veidošana un uzskaite,zaudēto kredītu norakstīšana    50
10.  Faktorings un forfaitings,to veikšanas īpatnības    53
11.  Līzinga operācijas    54
12.  Hipotekārā kredītsistēma Latvijā    54
13.  Bankas valūtas darījumi    56
13.1.  Valūtu uzskaite    57
13.2.  Konvertācijas uzskaite    58
13.3.  Valūtas pozīcija    59
13.4.  Valūtu bilanču konsolidācija    60
13.5.  Peļņas (zaudējuma) no valūtas kontu pārvērtēšanas aprēķināšana un uzskaite    61
14.  Bankas darījumi vērtspapīru tirgū    62
14.1.  Finanšu instrument tirgus    62
14.2.  Kredīts pret vērtspapīriem    63
14.3.  Investīciju fondi    64
14.4.  Aktīvu pārvaldīšana    64
14.5.  Operācijas ar vērtspapīriem un to uzskaite    65
15.  Rietumu Bankas fiduciārie darījumi    66
16.  Rietumu Bankas tirdzniecības finansēšana    67
16.1.  Dokumentu inkaso    67
16.2.  Garantiju vēstule    67
16.3.  Skaidras naudas operācijas un operāciju ar korespondējošiem kontiem iegrāmatošana    68
16.4.  Starpbanku norēķini,to uzskaite    70
17.  Kredītvēstules (akreditīvs) kā dokumentārais norēķinu veids    71
18.  Darījumi ar maksājumu kartēm    72
18.1.  Rietumu Bankas maksājumu kartes    72
18.2.  Ceļojumu čeki    75
18.3.  Komercčeki    76
19.  Banku elektroniskie pakalpojumi    77
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    79
Darba fragmentsAizvērt

19. Banku elektroniskie pakalpojumi
AS „Rietumu Banka” piedāvā šādus elektroniskus pakalpojumus:
1. Internetbanka;
2. Fakss;
3. Paziņojuma nosūtīšana;
4. Home Banking;
5. Tālrunis.
Rietumu BankWorld - tā ir konta pārvaldīšana no attāluma ar Interneta palīdzību. BankWorld sistēma ļauj atvērt kontu bankā, sekot finanšu transakcijām, veikt visu veidu maksājumus, atvērt depozītu kontus, īstenot valūtu konvertēšanu kā pēc esošā kursa, tā arī pēc vienošanās ar dīleri. Internetbankas pakalpojumi pieejami 24 stundas diennaktī, izņemot gadījumus, kad banka nosaka citu Internetbankas bankas pakalpojumu izmantošanas laiku.
Neskatoties uz to, ka „Rietumu Banka” piedāvā plašas iespējas pārvaldīt kontu, izmantojot Internetbanku, tā piedāvā arī pārvaldīt kontu pa faksu.Pa faksu klients var veikt praktiski jebkuru bankas operāciju (konvertāciju, līdzekļu pārskaitīšanu), kā arī pieteikties jaunam produktam vai pakalpojumam.Tāpat kā Interbanka konta pārvaldīšana pa faksu ir pieejama 24 stundas dienā un 7 dienas nedēļā.
Paziņojuma nosūtīšana jeb Mail bank sistēma nodrošina saņemt paziņojumus par konta stāvokli, līdzekļu ieskaitīšanu un norakstīšanu no konta, transakcijām ar kredītkartēm, procentu aprēķinu noguldījumam vai atgādinājumu par kredītparāda dzēšanu.Šī attālinātās konta kontroles sistēma nodrošina bankas saikni ar klientu ar neliela apjoma paziņojumu nosūtīšanu uz klienta mobilo tālruni (sms) vai e-pasta adresi.
Pēc vēlēšanās ar Mail bank sistēmas palīdzību klients var saņemt arī informāciju par Latvijas Bankas un Rietumu Bankas valūtu kursiem, bankas "mīksto" valūtu kursiem un pašreizējiem Reuters valūtu kursiem.
Sistēma Home Banking ļauj Rietumu Bankas klientiem, atrodoties savā birojā un izmantojot datoru, pārvaldīt savu kontu un izmantot pilnu bankas pakalpojumu klāstu.
Klienta sadarbība ar banku tiek nodrošināta pa dažādiem datu pārraides kanāliem:
1. internets;
2. sabiedriskā tālruņu tīkla kanāli;
3. citi kanāli.
Programma ir nodrošināta ar vairākiem aizsardzības līmeņiem, ieskaitot paroļu sistēmu, automātisko informācijas kodēšanu un klienta elektronisko parakstu.
Sistēma Home Banking ļauj veikt failu importēšanu no klienta grāmatvedības sistēmas (piemēram, sagatavot tajā maksājumu dokumentāciju) uz Home Banking sistēmu. Analoģiski sistēma nodrošinā arī dokumentu eksportēšanu uz klienta grāmatvedības sistēmu.
Katrs bankas klients, kuram ir Rietumu ID komplekts, zvanot Informācijas dienestam pa tālruni 67025555, var:
1. saņemt informāciju par maksājumiem, karšu autorizāciju un transakcijām;
2. pārskaitīt līdzekļus no norēķinu konta uz kartes kontu un otrādi (limits kartes konta papildināšanai - 5 000 EUR dienā);
3. papildināt investīciju kontu un krājkontu;
4. veikt līdzekļu konvertāciju (zvanot pa tālr. Informācijas dienestam - dienas limits ir 5 000 EUR dienā, zvanot dīlerim - bankas darba laikā bez summas ierobežojuma);
5. veikt ārējo maksājumu saskaņā ar iepriekš izveidotu šablonu;
6. noformēt depozītu pēc standarta likmēm.
Autorizācijai un operāciju veikšanai nepieciešams tikai Rietumu ID numurs un vienreizējā parole (ģenerē "breloks").
Šie pakalpojumi ir pieejami ik dienu, tajā skaitā arī brīvdienās un svēktu dienās, ar pārtraukumu no plkst. 21:30-01:00.
Visi rīkojumi, kurus klients nodod bankai pa tālruni, tiek ierakstīti un uzglabāti bankā. Transakciju papildu drošību nodrošina vienreizējo paroļu izmantošana. Katra parole ir derīga tikai dažas minūtes un to nevar izmantot atkārtoti, pat ja noskatīties vai noklausīties.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite a/s "Rietumu banka"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/318631

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties