3.1. PRIEKŠLIKUMI
• Uzņēmuma vadībai būtu nepieciešams apsvērt domu par jauna darbinieka – mārketinga speciālista – pieņemšanu, kas atbildētu tieši par uzņēmuma reklamēšanu un popularizēšanu. Ikdienā viesu uzņemšanas specialists ir pārāk noslogots, lai kvalitatīvi un produktīvi spētu veikt šos uzdevumus, piesaistītu jaunus sadarbības partnerus.
• Jāveic piesaistošākas mārketinga aktivitātes klientu piesaistīšanai nesezonas laikā, piemēram, akcijas, veidot kompleksos piedāvājumus un tamlīdzīgi.
• Jāizveido kvalifikācijas celšanas pasākumi, piemēram, viesu uzņemšanas speciālistam apmeklējot LVRA rīkotos seminārus un kvalifikācijas kursus.
• Jāuzlabo komunikācija starp augstako un vidējo vadītaju līmeņiem rīkojot biežāk sapulces.
• Papildināt pakalpojumu klāstu, kas varētu piesaistīt vairāk klientu, piemēram, velosipēdu nomu.
…