Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:386428
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Iepazīties ar uzņēmumu, tā veidošanās vēsturi    5
1.1.  Izpētīt un raksturot noliktavu saimniecības organizāciju uzņēmumā    5
1.2.  Pamatot noliktavu veida un telpu izvēli, to nosacījumu noteikšanu. Telpu plānojuma skices izveidošana    6
1.3.  Analizēt materiālu plūsmu vadīšanu, un tās prasības uzņēmumā    6
2.2.  Noteikt sadales funkcijas un pamatot izvēli produkcijas realizācijā    7
2.4.  Raksturot uzņēmuma preču sortimentu un noteikt tās klasifikācijas pazīmes    8
1.  Raksturot iesaiņojuma izvēli, atbilstoši preču īpatnībām    9
3.1.  Raksturot marķējuma izvēli, atbilstoši preču īpatnībām    9
3.2.  Preču (gatavās produkcijas) uzglabāšanas un pārvietošanas prasības uzņēmumā    9
3.3.  Iepazīties ar preču standartiem, to izstrādes un apstiprināšanas kārtību    10
4.  Iepazīties ar preču tehniskajiem noteikumiem, to izstrādes un apstiprināšanas kārtību    10
4.1.  Izpētīt preču atbilstības novērtēšanas un sertifikātu izsniegšanas kārtību un šajā procesā iesaistītās institūcijas    11
4.2.  Apskatīt preču kvalitātes pārbaudes metodes    12
4.3.  Apskatīt kvalitātes pārbaudes metožu praktisko pielietošanu un kvalitātes rādītāju noteikšanu    13
4.4.  Priekšlikumi par loģistikas organizācijas uzlabošanu    13
5.  Priekšlikumi par krājumu un vadības un preču kvalitātes nodrošināšanu uzņēmumā    13
5.1.  Izpētīt un raksturot mārketinga vidi    14
5.2.  Izpētīt un raksturot mārketinga organizāciju uzņēmumā    15
5.3.  Pamatot mārketinga koncepcijas izvēli uzņēmumā    15
5.4.  Noteikt tirgus segmentācijas principus uzņēmuma precei vai pakalpojumam    16
6.  Analizēt tirgus izpētes paņēmienus    16
6.1.  Noteikt konkurences veidu    17
6.2.  Veikt konkurentu analīzi    17
6.3.  Izpētīt mārketinga pasākuma kompleksa elementus uzņēmumā    18
6.4.  Analizēt uzņēmuma vietas nozīmes sadales kanālu sistēmā    18
7.  Pamatot (vai ieteikt) preču zīmes, markas un preču logo izvēli produkcijas realizācijas apjomu palielināšanai    19
7.1.  Izveidot grafisku uzņēmuma logo zīmējumu    19
7.2.  Raksturot cenas lomu mārketingā    20
8.  Izpētīt preču virzīšanas pasākumus    20
8.1.  Secinājumi marketinga vides pilnveidošanai uzņēmumā    21
8.2.  Priekšlikumi mārketinga vides pilnveidošanai uzņēmumā    21
Darba fragmentsAizvērt

7.Pamatot (vai ieteikt) preču zīmes, markas un preču logo izvēli produkcijas realizācijas apjomu palielināšanai
Preču zīme ir noteiktā kārtībā reģistrēts apzīmējums, ko liek uz preces vai tās iesaiņojuma, ražotāja (pārdevēja vai tirdzniecības organizācijas) labākai pazīšanai (individualizācijai). SIA ‘’Maxima’’ preču zīmes nosaka ražotājs. Uzņēmums nodarbojas tikai ar mazumtirdzniecību. Uzņēmumam galvenais ir apmierināt klientu vajadzības. Patērētājs iegādājās kvalitatīvas preces, lai klients būtu apmierināts. Praktikants prakses uzņēmuma laikā ir ievērojis, ka patērētājs visbiežāk iegādājas jau zināmu preču zīmi, piemēram, ‘’Optima līnija‘’, ‘’Favorit’’, ‘’Coca-cola’’ u.c. Patērētājam ir svarīgs rezultāts, tāpēc izvēlas pārtikā garšīgas lietas, taču elektronikā izturīgas, bet tajā pašā laikā par saprātīgām cenām.

7.1.Izveidot grafisku uzņēmuma logo zīmējumu
SIA ‘’Maxima Grupe’’ saviem veikaliem ir izvēlējusies nosaukumu ‘’Maxima’’. Pēc autora domām, šis nosaukums atspoguļo maksimālu klientu vēlmju apmierināšanu, un uzņēmums arī tiecās, lai būtu visaugstāk novērtētākais mazumtirgotājs. 2001. gadā durvis vēra pirmā ‘’Maxima’’ Rīgā. Veikala logo ir vienkāršs ar sarkanās un zilās krāsas kombināciju, ar krāsām, kas piesaista cilvēku acis. Kopš 1992. gada ir mainījies logo, jo ir mainīts veikala nosaukums.
(Pielikums nr.7 Uzņēmuma logo)

7.2.Raksturot cenas lomu mārketingā
Nosakot, cenu ražotāji ņem vērā ražošanas izmaksas. Cenai ilgtermiņā jānes peļņa, turklāt apmēram jāparedz, kā produkta vai pakalpojuma cena varētu ietekmēt pārdošanas apjomus. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties