Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,81 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,68
Pirkt
Identifikators:894448
Vērtējums:
Publicēts: 01.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 1998.g. - 1999.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  A/S Latvijas Unibanka vieta un loma Latvijas ekonomikā    3
2.  Mārketings uzņēmumā    6
3.  Ilgtermiņa projekti Unibankā    9
4.  Unibankas iesaistīšana starptautiskajās programmās    10
5.  Unibankas struktūra un informācijas plūsmas organizācijas principi, kontroles amplitūda    12
6.  Personāla vadīšana uzņēmumā    14
7.  Uzņēmuma iespējamie attīstības virzieni    16
8.  Uzņēmuma 1997.-1999.gada ieņēmumu struktūras analīze    17
  Secinājumi un priekšlikumi    20
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1.Unibankas loma Latvijas ekonomikā ir sniegt Klientiem universālus, dažādām prasībām atbilstošus nevainojamas kvalitātes finansu produktus, nodrošinot augsta līmeņa apkalpošanu; ar saviem pelnītspējas, efektivitātes un izaugsmes rādītājiem piedāvāt Bankas akcionāriem stabilus ienākumus.
2.Unibankas tīrā peļņa 2000.gada deviņos mēnešos ir Ls 7,9 milj., bet aktīvi septembra beigās bija Ls 407,4 milj, t.i. par 22% vairāk nekā 1999.gada beigās.
3.Maksājumu karšu tirgū Unibanka saglabā līderpozīcijas, apkalpojot vairāk nekā 30% no Latvijā izsniegtajām kartēm. Unibankas elektronisko pakalpojumu klāstā šobrīd ietilpst maksājumu kartes, Internetbanka (IBANKA), Telebanka, Telefonbanka.
4.Banka piesaista gan pieprasījuma, gan termiņnoguldījumus, izsniedz īstermiņa un ilgtermiņa kredītus, izpilda vietējos un starptautiskos naudas pārskaitījumus visās nozīmīgākajās valūtās, sniedz inkasācijas pakalpojumus, veic ārvalstu valūtas maiņas darījumus, pērk un pārdod vērtspapīrus, piedāvā tirdzniecības darījumu finansēšanu, klientu aktīvu glabāšanas un brokeru pakalpojumus.
5.2000.gada deviņos mēnešos Unibankas Kientu skaitu palielinājies par aptuveni 118 tūkstošiem (59% pieaugums).2000.gada septembra beigās Unibankas kopējais Klientu skaits bija aptuveni 318600, no tiem 286600 fiziskās personas un 32000 juridiskās personas.
6.Domājot par nākotnes klientūru, Unibanka, sadarbībā ar Latvijas augstskolām un Izglītības un zinātnes ministriju, iesaistījusies studentu kredīta apkalpošanā, kas tiek izsniegti no Valsts budžeta līdzekļiem.
7.2000.gada jūlijā Unibankā tika parakstīts līgums starp Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banku un Unibanku par 10 miljonu eiro kredītlīnijas atvēršanu Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu kreditēšanai.
8.Unibanka pastāvīgi uzklausa savus Klientus un savu biznesu veido tā, lai Klients redzētu, ka viņš ir tapis uzklausīts. Ikviens Klients var izteikt savas atsauksmes vai priekšlikumus par Unibankas darbu. Visās filiālēs un norēķinu grupās ir izvietotas Atsauksmju un ierosinājumu kastītes. Savas domas Klienti var izteikt ar Interneta starpniecību (Unibankas mājas lapā), kā arī zvanot uz speciālu tālruni vai sūtot savas atsauksmes pa faksu.
9.Tiek ieviesta integrētās informācijas sistēma SYMBOLS , kā rezultātā visas Unibankas filiāles spēs strādāt on-line režīmā un Banka varēs nodrošināt iespēju Klientam ar savu kontu darboties no jebkuras Unibankas filiāles.
10.1998.gadā Unibanka reorganizēja sava pirmā meitas uzņēmuma - Unilīzinga struktūru un darbību, izveidojot kopuzņēmumu ar Norvēģijas lielāko finansu kompāniju DnB Finans, kā arī 1998.gadā darbību uzsāka jauns Unibankas meitas uzņēmums – plaša profila apdrošināšanas brokeru sabiedrība a/s Unipolise, kas tika izveidota uz apdrošināšanas brokeru sabiedrības SIA KRG bāzes, Unibankai investējot papildus finansu līdzekļus uzņēmuma pamatkapitālā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakse AS "Latvijas Unibanka"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/894448

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties