Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,49 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,00
Pirkt
Identifikators:173863
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Plusi. Manuprāt, liels plus bija izmantotā lellīte, kas bērniem noturēja interesi. Arī mantiņa – sunītis, kas tika izmantota kā „runājamā mantiņa”, ieviesa disciplīnu, tādējādi bērni mācījās ieklausīties citos un nerunāt visiem reizē un nepārtraukt citus, kamēr runā.
Kopumā, šķiet, nodarbība bija izdevusies. Bērniem patika un labprāt darbojās līdzi un atbildēja uz jautājumiem.

Piektdiena
Dominante – Daba
Pakārtotie priekšmeti – Zīmēšana, Matemātika.
Mērķis – Sekmēt bērna radošumu, meklējot dabā tievus un resnus objektus.
Uzdevumi:
1. Vingrināties dabā atrast resnus un tievus priekšmetus.
2. Iepazīt un nosaukt ziedošos augus (vizbulītes, tulpes, narcises).
3. Pievērst uzmanību ziedlapiņu krāsai, lielumam, skaitam.
Izmantotie materiāli – attēli ar ziediem, kociņi, dažādi resni un tievi priekšmeti, guaša krāsas, papīra lapa, otiņas.
Pašanalīze: Nodarbības laikā tika pārsvarā izmantota praktiskā metode. Nodarbība notika ārā, grupas laukumā, kur bērni meklēja dažādus resnus un tievus priekšmetus. Bija arī uzdevums no šiem priekšmetiem izveidot kādu kompozīciju, pēc pašu iecerēm. Bērni darbojās grupās, citi cēla mājas, citi – mašīnas. Praktiskajam darbam motivēju tā, paskaidroju, ka mūsu grupas laukumā nekur nav redzamas pavasara puķītes un lūdzu bērnus uzzīmēt, kādas puķītes viņi vēlētos redzēt grupas laukumiņā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pirmsskolas izglītības skolotājs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/173863

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties