Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
1,27 (17%)
Cena ar atlaidi*:
6,22
Pirkt
Identifikators:455356
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2014.g. - 2014.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
1.1.  Individuālais mērķis    3
1.2.  Individuālā prakses mērķa realizēšanas plāns    3
1.3.  Individuālā prakses mērķa realizācija    3
1.4.  Secinājumi    6
1.5.  Individuālā mērķa īstenošanas analīze un konstruktīvs pašvērtējums    7
2.  Bērnu patstāvīgās darbības apraksts    8
2.1.  Secinājumi un priekšlikumi    9
2.2.  Pašvērtējums    10
3.  Bērnu organizētās darbības vērojumu apraksts    11
4.  Izstrādātās vienas tēmas realizācija, balstīta uz bērna mācīšanās stiliem un domāšanas veidiem    16
4.1.  Darbības analīze    17
5.  Pirmsskolas vecuma bērnu darbības plānošanas un vadīšanas plāns    19
6.  Bērnu pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums    28
6.1.  Ievads    28
6.2.  Dati un datu analīze    28
6.3.  Integratīvais apraksts    29
6.4.  Pašvērtējums    30
7.  Grupas pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums    32
7.1.  Ievads    32
7.2.  Dati un datu analīze    32
7.3.  Integratīvais apraksts    35
7.4.  Pašvērtējums    36
8.  Pedagoģiskais vērojums pirmsskolas izglītības iestādē    38
9.  Prakses dienasgrāmata    41
10.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    49
10.1.  Personīgā izglītības filozofija    49
10.2.  Pašvērtējums    49
11.  Izmantotā literatūra    51
12.  Prakses vietas izvērtējums    52
Darba fragmentsAizvērt

10.2 Pašvērtējums
Prakses laikā veicu visus uzdevumus, bet bija ieceres, kuras netika realizētas. Studiju laikā tika sagatavoti dažādu pasākumu scenāriji, kā sporta izprieca un svētku scenārijs, kurus prakses laikā neizdevās realizēt. Vēlējos šos pasākumus realizēt, jo gribēju pārliecināties par savām spējām un prasmēm. Apņemos turpmākās praksēs realizēt savas ieceres.
Uzskatu, ka prakses laikā spēju veiksmīgi veidot saskarsmi ar iestādes darbiniekiem, jo spēju ar visiem veidot sarunu, pārrunāt man interesējošus jautājumus. Uzskatu, ka spēju veiksmīgi sagatavot un vadīt dažāda veida nodarbības un aktivitātes, kā rīta aplis, ritmitizēšana, kustību rotaļas, mērķtiecīgas pastaigas, eksperimenti, jo bērni bija ļoti atsaucīgi, iesaistījās un izrādīja pozitīvas emocijas.
Praksē pavadītais laiks, mani vedināja uz idejām par nodarbību integrēšanu, projektiem, par pārmaiņām ikdienas rutīnā, jo, manuprāt, dažas aktivitātēs no manis prasījās kaut kas savādāks, negaidīts. It īpaši to izjutu prakses beigās, kad man radās iespaids, ka bērni jau zina, ko no manis gaidīt.
Labprāt iegūtu padziļinātas zināšanas par projektu metodi pirmsskolā un pasākumu organizēšanu vecākiem, un, protams, vēlētos tos realizētu praksē. Līdz šim man prakses laikā ir bijusi samērā maza saskarsme ar vecākiem, līdz ar to man ir ļoti būtiski pilnveidot zināšanas par saskarsmes veidošanu. Uzskatu, ka zinātniskās literatūras un citu pedagogu pieredzes izzināšana sekmēs manu izpratni par sadarbību ar vecākiem.
Domāju, ka man nepieciešams pilnveidot prasmes matemātikas metodikā, jo prakses laikā man radās sarežģījumi izprast, kā ieteicams ar bērniem strādāt. Labas matemātikas metodikas pārzināšana būtu atvieglojusi manas prasmes sagatavoties un novadīt nodarbību, nebūtu radušies sarežģījumi. Šo problēmu atrisināju izzinot audzinātājas pieredzi un aktīvi studējot literatūru. Apzinos, ka pirms nākamās prakses nepieciešams rūpīgi pārdomāt vai ir pietiekamas zināšanas, lai sekmīgi izpildītu visus prakses uzdevumus.
Prakses laiks bija atraktīvs un dinamisks, un brīžiem bija grūtības sekot līdzi prakses uzdevumiem. Domāju, ka turpmāk sistemātiskāk veikšu savus pierakstus, analizējot tos un veicot secinājumus.
Mazbērnu prakses laikā interesējos par grupas noteikumu izveidi, to ieviešanu un ievērošanu, kas man šīs prakses laikā palīdzēja izteikt uzvedības prasības bērniem, zināju, kādā veidā bērniem tās pavēstīt.
Līdz šim esmu praktizējusi trīs dažādās pirmsskolas izglītības iestādēs, un katra no tām bija atšķirīga, katrai bija savas īpatnības. Esmu sapratusi, ka katrs bērnudārzs, katra grupa ir atšķirīga, jo bērnu intereses un pedagogu entuziasms, aizrautība ir atšķirīga. Jo atraktīvāks un labsirdīgāks ir pedagogs, jo mājīgāka un patīkamāka ir vide ap viņu.
Katrs bērnudārzs ir individualitāte, kas atklājas dažādos veidos. Piemēram, veids kā tiek pierakstīta un pētīta bērnu attīstība, veids kā tiek gatavotas nodarbības, veids kā tiek veidoti uzskates materiāli, veids kā bērni pavada brīvo laiku. Šo individualitāti sniedz vecāki, bērni un pedagogs.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,69 €
Materiālu komplekts Nr. 1339851
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pirmsskolas izglītības skolotāja prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/455356

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties