Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,67 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,82
Pirkt
Identifikators:758124
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Prakses mērķis un uzdevumi    3
2.  Pētījuma metodes    4
3.  Pētījuma klientu mērķa grupa    5
4.  Pētījums    7
4.1.  Intervijas rezultāti    8
4.2.  Aptaujas rezultāti    9
4.3.  Secinājumi    12
5.  Mērķa grupas sociālās problēmas un vajadzības    13
6.  Mērķa grupas problēmu cēloņi    14
7.  Problŗmu un vajadzību risināšanas iespējas    15
8.  Prakses novērtēšana    16
  Nobeigums    17
  Izmantotās literatūras avoti    18
  Pielikumi    19
Darba fragmentsAizvērt

Makro sociālais darbs lielā mērā ir process, kas atkarīgs tieši no sociālā darbinieka uztveres, attieksmes pret savu darbību, spējām iejaukties problemu risināšanā un sasniegt noteiktus uzlabojumus sabiedrībā2].
Prakses laikā veicot pētījumu ar pilngadību sasniegušajiem bāreņiem, kuri turpina mācības, es varēju attīstīt tādas prasmes, kā: identificēt un analizēt sociālās problēmas, analizēt to cēloņus un sekas konkrētā teritorijā, identificēt un piesaistīt sociālo pakalpojumu sistēmas tīklu, plānot sociālās aktivitātes, kas novērš cilvēku sociālo izolāciju.
Uzskatu, ka prakses laikā esmu pilnveidojusi savas profesionālās attiecības ar klientiem. Esmu centusies prasmīgi pielietot cilvēktiesības un ētikas normas praksē, tāpat veidojusi sadarbību ar sociāliem darbiniekiem un citiem sociālā darba speciālistiem un sadarbības partneriem.
Valsts prakses laikā ieguvu zināmu pieredzi, augsti novērtēju savu supervizori, no kuras daudz mācījos, lai varētu pilnveidot savu profesionālo kompetenci.
Lai gan mana izvēlētā mērķa grupa nebija liela, tomēr pētījuma rezultāti ir vērā ņemami, jo mērķa grupai tika identificētas tipiskas problēmas, kas visticamāk neatšķirsies no tādas pašas mērķa grupas problēmām citā novadā vai pilsētā.

Nobeigums
Prakses laikā veicot pētījumu un rakstot atskaiti, kad es varēju vizuāli atspoguļot savas zināšanas, esmu sapratusi, ka joprojām nepieciešams tās papildināt. Vēlos kvalitatīvi veikt sociālo darbu, tādēļ domāju neatkāpties no mērķa par tālāku pašizglītošanos. Manas domas par izglītības iegūšanu nav mainījušās: izglītība dod iespēju cilvēkam pavērties uz apkārt notiekošām lietām savādāk. Iegūstot izglītību, es pilnveidojos, nostiprinu savu pašapziņu. Kamēr studēju, esmu pozitīvi mainījusies – kļuvusi drošāka, pārliecinātāka, iecietīgāka pret apkārtējiem, iemācījusies uzklausīt. Šīs īpašības noder ne tikai darbā ar klientu, bet arī ikdienā saskarsmē ar apkārtējiem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,15 €
Materiālu komplekts Nr. 1333214
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pilngadību sasniegušie bāreņi, kuri turpina mācības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/758124

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties