Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:509359
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  SIA „Fazer maiznīcas” štatu saraksts un darba vietu plāns    6
3.  SIA „Fazer maiznīcas” darba vietu plāns    7
4.  Amata apraksti    8
5.  Kompetenču modeļi    13
6.  Prasību profils šefpavāram    18
7.  Intelektuālā darba novērtējums    19
8.  Sludinājums vakantajai vietai    23
9.  Intervija    25
10.  Kandidātu iesniegtie CV    26
11.  Kandidātu iesniegtās motivācijas vēstules    30
12.  Intervijas protokols    34
13.  Atteikuma vēstule    35
14.  Šefpavāra adaptācijas plāns    36
15.  Personāla novērtēšanas veidlapa    37
16.  Personāla darba samaksas sistēma    39
Darba fragmentsAizvērt

Fazer maiznīcas ir viena no tradīcijām bagātākajām maizes ceptuvēm Latvijā. Uzņēmuma pirmsākumi meklējami vairāk nekā 60 gadus atpakaļ - 1946. gadā, kad Rīgā darbu uzsāka maizes un makaronu fabrika, kuras produkcija tika marķēta ar “Druvas” zīmolu. “Druva” bija pirmais uzņēmums padomju laiku Latvijā, kas sāka atjaunot Latvijas maizes cepšanas labākās tradīcijas - maizīte tika cepta pēc atjaunotām senām receptūrām, izmantojot agrāko meistaru pieredzi.
2001. gadā „Druva” apvienojas ar Ogres apkaimē zināmāko maiznīcu - „Ogres maiznieks”, un pārceļ ražotni uz Ogri. Uzņēmums turpina darbību kā „Ogres maiznieks”, un, apvienojot abu uzņēmumu pieredzi, piedāvā pircējiem gan iecienītas, gan jaunas maizes šķirnes. 
 2001. gada beigās „Ogres maiznieku” pārņem Somijas lielākā un pazīstamākā maiznīca - “Fazer Bakeries”. Sākotnēji uzņēmuma nosaukums ir „Fazer maiznīcas Druva”, vēlāk 2005. gadā tas tiek pārdēvēts par „Fazer maiznīcām”. Ar mērķi apvienot tehnoloģiski moderno maizes ražošanas procesu ar senajām maizes cepšanas tradīcijām, tiek izstrādāts un īstenots ražotnes modernizācijas plāns.
 Kopš 2002. gada, kad maiznīca sāka darboties kā Fazer uzņēmums, tā tirgus daļa ir palielinājusies aptuveni 5 reizes - no 4.8% līdz 23.8% no kopējā maizes tirgus. Uzņēmums joprojām saviem pircējiem piedāvā tradicionālo - paaudzēs mīlēto „Druvas” maizi un inovatīvo „Fazer” maizi. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties