Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,85 (17%)
Cena ar atlaidi*:
4,14
Pirkt
Identifikators:117774
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

5.3. Vērojot skolas mācību vidi, var teikt, ka tā ietekmē audzināšanu gan pozitīvi, gan negatīvi. Tas ir atkarīgs no tā, kādi cilvēki konkrētajā mirklī ir apkārt skolēnam, kā norit stundas, kāds ir apkārtējo skolas biedru un skolotāju garastāvoklis, kāds ir stundu saraksts utt. Jebkas, kas notiek skolā, var sekundes laikā mainīt to, kā bērns jūtas, kas savukārt var ietekmēt viņu arī tik dziļi, ka mainās viņa uzskati par lietām, attieksme. Ir svarīgi, lai mācību vide būtu sakārtota: lai, pirmkārt, skolotāji paši vienmēr ierastos skolā, sāktu stundas laikus, būtu sagatavojušies; otrkārt, visi skolēni prastu kontrolēt savas emocijas, neizgāztu dusmas pār klases biedriem; treškārt, skolas reālā vide būtu sakopta gan ārēji, gan iekšēji. (Metode – pedagoģiskās vides novērošana.)
Secinājumi.
Strīdi starp skolotājiem, starp vadību un skolotājiem, starp tehniskajiem darbiniekiem – jebkādas negatīvas emocijas, kas virmo gaisā, var reaģēt uz bērna psihi, jo skolēns mācās no vides, kurā atrodas, viņš mācās no ikviena, ko satiek ikdienā. Sevišķi aktuāli tas ir mazajās klasēs, kad audzēknis ir kā uzsūcoša švamme, kas paņem sevī visu, ko jūt apkārt.
5.4. Pēc novērojumiem var secināt, ka šī saikne ir atkarīga no katra cilvēka personības. Ja skolotājs ir vecmodīgs un iesīkstējis, diezvai audzēkņiem būs aktuāli zināt, ko par modi domā šāds pedagogs. Brīvā laika pavadīšanas jautājums arī ir skatāms no dažādām pusēm – viena lieta ir tas, ko skolēni stāsta audzinātājam, ar ko nodarbojas brīvajā laikā, cita lieta ir tas, ar ko audzēkņi patiesībā aizraujas ārpusstundas. Protams, ne jau katrs ir ieinteresēts melot savam skolotājam, tomēr mani nepamet pārliecība, ka ne visi vēlas, lai zina par viņu slēptajām interesēm un neparastajiem hobijiem. Ir skolotāji, kas ar savu būtību vien uzrunā skolēnus un viņi ir gatavi izstāstīt pedagogam savu visdziļāko noslēpumu, taču ir arī tādi gadījumi, kad saikne nerodas. Manuprāt, tā ir tāda laimes spēle – sakritīs personību raksturi un dzīves skatījums vai nē, tad arī var redzēt, kāds ir rezultāts. (Metode - pedagoģiskās vides novērojums.)
Secinājumi.
Gan audzinātājiem, gan skolēniem ir ļoti jāstrādā pie tā, lai rastos saikne, kad var runāt gan par modi, gan par brīvo laiku, mīlestību u.c. privātam tēmām.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,49 €
Materiālu komplekts Nr. 1244555
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pedagoģiski pētnieciskā darbība izglītības iestādē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/117774

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties