Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:933696
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Analizēt organizācijas vadības principus    3
1.1.  Organizācijas darbības veids, juridiskā forma, misija un mērķi    3
1.2.  Organizācijas vadības stils, darbinieku motivācija    4
1.3.  Komandas veidošana    5
1.4.  SWOT analīze    6
1.5.  Risku analīze    7
2.  Analizēt organizācijas vietu radošās nozares kontekstā    8
2.1.  Radošās industrijas nozares problēmu analīze valsts kultūrpolitikas kontekstā    8
2.2.  Ogres kultūras centra piedāvātais produkta/pakalpojuma analīze    10
2.3.  Ogres kultūras centra īstenotās mārketinga aktivitātes    11
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    12
  Literatūras saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
I. Ogres kultūras centrs ir pašvaldības iestāde, kas veido Ogres novada kultūras dzīvi.
II. Personāls ir pieredzējis, taču vajadzīga inovatīvāka pieeja.
III. Tehniskais un telpu aprīkojums ir novecojis, kas neatbilst mūsdienu prasībām.
IV. Jaunieši nezina, kas notiek kultūras centrā, izņemot ikgadējus pasākumus vai pasākumus, par kuriem pastāsta draugi vai ģimene.
V. Ogres kultūras centram nav pašiem sava mājas lapa.
VI. Ir pieejams iznomāt kultūras centra telpas patstāvīgi un uz konkrētu laiku – semināriem, ballēm jebkura veida pasākumiem.

Priekšlikumi
I. Izveidot mājas lapu, lai cilvēki viegli un ātri var atrast nepieciešamo informāciju par Ogres kultūras centru.
II. Veikt tehnikas un telpu atjaunošanu, modernizāciju.
III. Veidot seminārus, izglītojot personālu par jaunākajām kultūras un radošās industrijas tendencēm .
IV. Veidot sadarbību ar citām valstīm.
V. Piesaistīt sponsorus, atbalstītājus, lai iegūtu lielāku finansiālo atbalstu.
VI. Veidot projektus un saņemot atbalstu no dažādiem fondiem, piem. VKKF.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,90 €
Materiālu komplekts Nr. 1311332
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ogres kultūras centra prakses pārskats”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/933696

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties