Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:673511
 
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Prakses vērtējums/raksturojums    3
  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    4
  Pedagoģiskās prakses darbības plāns    5
  PII 2010./2011. mācību gada darba plāna analīze    6
  PII darbinieku sadarbība ar vecākiem analīze    8
  Kritēriju izstrāde pirmsskolas vecuma bērnu aktivitātēm un pirmsskolas skolotāju darbības vērošana un saskarsme ar bērniem analīze    10
  Metodiskā kabineta analīze    20
  Metodiskā kabineta vienas iedaļas analīze    22
  Eseja par pirmsskolas iestādes vadītājas darbu    24
  Pasākums pirmsskolas skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei    26
  Ieguldījums metodiskā kabineta materiālu pilnveidē    31
Darba fragmentsAizvērt

10. Pasākums pirmsskolas skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei
Tēma: „Papīra locīšanas māksla - origami”.
Mērķis: Padziļināt pedagogu zināšanas par papīra locīšanu, to nozīmību uz bērnu attīstību un to izmantošanu nodarbībās.
Uzdevumi:
1. Rosināt pedagogus izmantot papīra locīšanas tehniku rokdarbu nodarbībās;
2. Sniegt informāciju par metodiskā kabinetā izmantojamo literatūru konkrētai tēmai;
3. Daloties pedagogiem pieredzē, iegūt jaunas metodes un paņēmienus papīra locīšanā – origami izmantošanā.

Konsultācijas norises plāns:
1. Teorētiskais izklāsts 5 min. (atbild metodiķis – praktikants).
2. Iepazīstināšana ar literatūru par konkrēto tēmu. 5 min. (atbild metodiķis – praktikants).
3. Iepazīstināšana ar metodiķa izveidotajiem uzskates materiāliem. 5 min. (atbild metodiķis – praktikants).
4. Pedagogu praktiskā darbība. 20 min. (atbild metodiķis -praktikants).
5. Pedagogu ideju uzklausīšana. 10 min. (atbild pedagogi).
6. Priekšlikumi 10 min. (atbild metodiķis – praktikants).

Telpas noformējums: skolotāji sēdēja uz krēsliem pusaplī pretim man un lielajam ekrānam, jo biju Powepointā sagatavojusi nelielu prezentāciju, kas ietvēra gan nelielu ieskatu origami vēsturē, gan uzskates materiālu, kas skolotājiem ļāva vienkāršāk darboties praktiski. Informāciju par origami meklēju gan internetā, gan no bibliotēkas paņemtajās grāmatās. Man bija ieplānots darbs pie galdiem, jo lokot origami ir nepieciešams stingrs pamats, bet metodiķe man apgalvoja, ka galdi man nav vajadzīgi – skolotājas ir plastiskas un spēj pielāgoties dažādiem apstākļiem. Tā nu skolotājas kā stingro pamatu izmantoja grīdu vai nu savu klēpi.
Telpā man bija iekārtota arī īpaša vietiņa, kur es izveidoju origami grāmatu izstādi, ko skolotājas varēja aplūkot. Grāmatas lielākoties ņēmu no Universitātes bibliotēkas, jo metodiskajā kabinetā informācija un grāmatas par origami bija niecīgas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1332363
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties