Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,04 (16%)
Cena ar atlaidi*:
5,45
Pirkt
Identifikators:956597
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2005.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA „Reon” mārketinga vides analīze    5
1.1.  Iekšējās vides raksturojums    5
1.2.  Ārējās vides analīze    7
1.2.1.  Makrovides faktori    7
1.2.2.  Pieprasījums    13
1.2.3.  Konkurence    15
1.2.4.  Starpnieki    19
1.2.5.  Piegādātāji    20
1.3.  SVID analize    21
2.  Mārketinga mērķi    24
3.  Mārketinga stratēģija    25
3.1.  Primārās mārketinga stratēģijas    25
3.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    26
4.  Mārketinga programma    30
4.1.  Ar produktu saistītas aktivitātes    30
4.2.  Cenu veidošanas lēmumi    31
4.3.  Sadales aktivitātes    32
4.4.  Virzības tirgū aktivitātes    33
4.5.  Cilvēki un procesi    35
5.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns    36
5.1.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu mērķu noteikšana    36
5.2.  Pātērētāju veicināšanas pasākumu izvēle    36
5.3.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu izplatīšanas līdzekļu izvēle    37
5.4.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu budžeta izstrādāšana    38
5.5.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu novērtēšana    39
  Secinājumi un priekšlikumi    40
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    43
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Analizējot kvalifikācijas prakses atskaitē izvirzītos uzdevumus, tika izdarīti šādi secinājumi:
1. SIA „Reon” savu darbību uzsāka 2005.gada 21.jūlijā, uzņēmumam ir divi biroji – Gobas ielā 19 un A.Čaka ielā 24. Uzņēmums ir mazumtirgotājs, veic starpniecības funkcijas starp plastikāta logu ražotājiem un patērētājiem. Uzņēmums nodarbojas ar plastikāta logu ielikšanu un apdares darbiem.Uzņēmums ir pavisam neliels, kopumā tajā strādā 5 darbinieki.
2. SIA „Reon” darbojas tikai Rīgā un Rīgas rajonā. Uzņēmums piedāvā klientiem ne tikai plastikāta logu, bet arī iekšējās un ārējās palodzes, žaluzijas, maskītu sietus, matāla durvis, apdares darbus. Uzņēmums tirgū aizņem niecīgo tirgus daļu, pastāv ļoti liela konkurence. Klienti var norēķināties ar uzņēmumu gan skaidrā naudā, gan ar pārskaitījumu, gan arī ar līzinga starpniecību.
3. Demogrāfiskā situacija Latvijā pedejos gados ir vērtējama kā nelabvēlīga, iedzīvotāju dabiskais pieaugums ir negatīvs. Iedzīvotāju skaita ziņā Rīgas rajons ir lielākais Latvijā. Tomēr Rīgas rajonā ir zemākais dzimstības līmenis Latvijā. Rīga ir Latvijas galvaspilsēta, tāpec tajā iebrauc ļoti dauzi Latvijas iedzīvotāji. Iestājoties Eiropas Savienībā, no Latvijas uz darbiem ārzemēs izbrauca ļoti daudzi Latvijas iedzīvotāji.
4. Vērtējot ekonomisko situāciju Latvijā, ir vērojama pieauguma tendence stradājošo darba algā, tomēr pastāv arī ļoti liela inflacija, tāpēc šis algas pieaugums nav ievērojams.Relatīvi augsts ir arī nabadzīgo iedzīvotāju skaits valstī.
5. SIA „Reon” pieņem tikai neliela apjoma pasūtījumus, t.i., tas darbojas gan patēriņa, gan izmantotāju tirgū. Izmantotāju tirgū uzņēmums pārdod savu produkciju tikai nelieliem uzņēmumiem. Galvenokārt uzņēmums orientējas uz patēriņa tirgu. Patēriņa tirgū galvenie uzņēmuma klienti ir privatpersonas ar vidējiem un augstiem ienākumiem, kas dzīvo Rīgā un Rīgas rajonā. Patērētāji izvēlas plastikāta logus galvenokārt skatoties no cenas. Jo daudzie uzņēmumi piedāvā plastikāta logus dažadās cenās. SIA „Reon” cenu ziņā ir vidējā līmenī. Tas nav PVN maksātājs, tāpēc var samazināt cenu un iedot klientam atlaidi.
6. Uz doto brīdi Rīgā darbojas ļoti liels uzņēmumu skaits, kas piedāvā plastikāta logus. Tikai daži no tiem ir ražotāji, lielāka daļa pilda dīlera un starpnieka funkcijas. Visas firmas piedāvā līdzīgu preci, kas atšķiras ar profilu un furnitūru, kā arī ar cenām. SIA „Reon” platikāta logu tirgū aizņemt pavisam niecīgu tirgus daļu.
7. Plastikāta logi ir diezgan dārga prece, ne visi cilvēki var to iegādāties, tāpēc uzņēmuma starpnieki ir līzinga kompānijas, ar kurām sadarbojas uzņēmums. Tie dod iespēju daudziem iedzīvotājiem iegādāties logus uz līzinga. Uzņēmums sadarbojas ar „GE Money” un „Inserviss Group”, šis līzinga kompānijas ir populārākās Latvijā.
8. Uzņēmums iegādājas gatavos logus no ražotājiem, kas ir arī uzņēmuma konkurenti. Atsevišķi uzņēmums iepērk tikai palodzes, žalūzijas u.c. darbam napieciešamos materiālus. Tātad uzņēmumam nav daudz piegādātāju.
9. SIA „Reon” izvirza mērķi – palielināt tirgus daļu. Tā kā uzņēmums ir pavisam nesen dibināts, tad tas aizņem pavisam niecīgu tirgus daļu. Uzņēmums plāno palielināt pasūtījumu skaitu, atvērot jaunu biroju, veicot reklāmas un pārdošanas veicināšanas pasākumus. Tādā veidā tiks palielināta uzņēmuma tirgus daļa.
10. Plastikāta logu ielikšana ir vienreizējs pakalpojums, uzņēmumam nav savu pastāvīgo klientu. Tāpēc uzņēmumam ir jareklamē savi pakalpojumi nepārtraukti. Uzņēmuma darbība ir tieši saistīta ar reklāmu, ka tas izmanto. Rīgā visvairāk izplatītāka reklāmas avīze ir „Rīgas Santīms”, šī avīze ir bezmaksas, tāpēc atdeve no reklāmas ir lielāka. Uzņēmums uz doto brīdi ieviero savu reklāmu šajā avīzē uz diviem blokiem. Bet nākamajā sezonā, kad atvērs jaunus birojus, uz trim blokiem. Uzņēmums arī izmantos pārdošanas veicināšanas pasākumus, izplātot reklāmas flaerus, kas būs arī atlaižu kuponi uz logiem, dažādos Rīgas mikrorajonos. Uzņēmums arī iedos zemākas cenas uz pasūtījumiem tājos rajonos, kur atrodas uzņēmuma biroji, lai palielinātu pasūtījumu skaitu šajos mikrorajonos.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,15 €
Materiālu komplekts Nr. 1244683
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāns SIA "X" plastmasas logiem”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/956597

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties