Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
1,04 (19%)
Cena ar atlaidi*:
4,45
Pirkt
Identifikators:135671
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Nozares raksturojums    5
2.  Uzņēmuma raksturojums    8
3.  Uzņēmuma mārketinga vide    11
3.1  Iekšējā vide    12
3.2  Ārējā vide    14
3.3  Makrovide    20
4.  Konkurenti    24
5.  Klientu piesaistes iespējas    25
5.1  Kam, kad un kāpēc jārūpējas par klientu    26
5.2  Mārketinga mērķis    27
6.  Mārketinga darbību komplekss    29
6.1  Produkts    29
6.2  Cena    30
6.3  Sadale un starpnieki    32
6.4  Virzīšana    33
  Secinājumi    34
  Izmantoto avotu saraksts    36
Darba fragmentsAizvērt

Attīstoties tirgus konkurencei Latvijā aktuāli ir kļuvuši mārketinga jautājumi. Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt pieprasītu produktu ražošanu un darīt to tā, lai nodrošinātu peļņu tagad, un arī nākotnē. Šī paša iemesla dēļ uzņēmuma vadītājam pastāvīgi jādomā par darbības efektivitātes paaugstināšanu un nepieciešamajām izmaiņām, kas veicamas lai sasniegtu nospraustos mērķus. Uzņēmuma un mārketinga vadīšanā ir jāņem vērā tirgus un izmaiņas tajā. Uzņēmuma konkurētspēju tirgu nosaka spējas attīstīties un mainīties straujāk nekā vide ap to.
Mārketings ir uzņēmuma vadīšanas sastāvdaļa. Mārketinga būtība – tā ir uzņēmējdarbība, kas pārvērš pircēja vajadzības ienākumos. Mārketinga pamatdoma ir apmierināt daudzveidīgās, vienmēr mainīgās vajadzības labāk nekā to var paveikt konkurenti.
Autors praksi veica uzņēmumā SIA „Malmar Sheet Metal”. Uzņēmuma pamatnodarbošanās ir fokusēta uz metālapstrādi – specializācija - detaļu izgatavošanā no lokšņu metāla.

Prakses mērķis – veidot un attīstīt iemaņas tirgus izpētē, pievēršot uzmanību tam, kā uzņēmums izmanto mārketinga instrumentus , lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.

Prakses uzdevumi:
1)noskaidrot un izprast uzņēmuma darbības virzienus;
2)analizēt uzņēmuma mārketinga vides elementus, novērtējot visus organizācijas mikro un makro vides aspektus;
3)iepazīt un novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem:
izstrādāt aptaujas anketu „ Klientu apmierinātība un turpmākā sadarbība ”
4)raksturot un izvērtēt uzņēmuma pielietotos mārketinga komunikāciju instrumentus.

Pētījuma metodes:
1)teorētiskā pētījumu metode – zinātniskā literatūra un dažādu avotu analīze;
2)mārketinga pētījuma metodes;
3)tirgus pētīšanas metodes.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikācijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/135671

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties