Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:935490
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma un biroja darbs (organizācija un vadība)    3
1.1.  Uzņēmuma dibināšanu apliecinoši dokumenti    3
1.2.  Vadības struktūra    3
1.3.  Biroja darba organizācija un plānošana    3
2.  Lietvedība    5
2.1.  Lietvedības procesa organizēšana iestādē    5
2.2.  Dokumenta oriģināls un dokumenta oriģināla atvasinājumi, to juridiskais spēks    5
2.3.  Dokumentu reģistrācijas veidi un formas    6
2.4.  Pasta sūtījumi, to veidi, noformēšana un nosūtīšanas kārtība    6
2.5.  Dokumentos paredzēto uzdevumu izpildes kontrole    7
2.6.  Organizatorisko dokumentu veidi, to noformēšana    7
2.7.  Rīkojuma dokumenti, to noformēšana    8
2.8.  Faktus fiksējošo dokumentu veidi, to noformēšana    8
2.9.  Sarakstes dokumentu veidi, to noformēšana    9
2.10.  Personas lieta – dokumentu veidi, to noformēšanas un ievietošanas kārtība    10
2.11.  Lietu nomenklatūra un lietu kārtošana ikdienā    10
2.12.  Lietu nodošana glabāšanai    10
3.  Datorzinību pamati    12
3.1.  Izmantotās datora aparatūras apraksts    12
3.2.  Izmantotās datora programmatūras apraksts    12
3.3.  Tekstapstrādes lietotnes    12
3.4.  Izklājlapas    13
3.5.  Prezentāciju lietotnes    15
3.6.  Internets    15
3.7.  Multimediji    15
3.8.  Citas prakses laikā pielietotās programmas    15
4.  Saskarsme    16
4.1.  Novērtēt, kādas jūsu temperamenta stiprās puses un vājības ietekmēs jūs kā izvēlētās profesijas darbinieku. Kā tas izpaužas saskarsmē?    16
4.2.  Uzrakstiet kādas sarunas analīzi. Analizējiet gan sarunas verbālos aspektus, gan sarunubiedru neverbālo izturēšanos    16
4.3.  Personāla loma saskarsmē ar klientu    16
  Secinājumi    18
  Priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Saņemto un nosūtāmo dokumentu reģistrāciju vajadzētu veikt kādā speciāli izveidotā programmā nevis Microsoft Excel, kas nav droši, jo ir bijuši gadījumi, kad šie dati var pazust.
2. Uzņēmumam nav speciāli izveidotas klientu pieņemšanas telpas, tāpēc atbraukušie šoferi, kuriem ir nepieciešams saņemt pavadzīmi, uzturas nelielā telpā, kurā nav ventilācijas.
3. Mainoties darbiniekiem, pie kabinetu durvīm netiek nomainītas amatu plāksnītes, kuras klientiem raisa neizpratni, jo viņš ir atnācis pie viena darbinieka, bet viņš vairs neatrodas šajā kabinetā.
4. LODE SIA nav pabeigta lietu nomenklatūras izstrāde. 3 gadu laikā darbinieki nav piestrādājuši pie tā.

PRIEKŠLIKUMI
1. Iegādāties drošāku programmu saņemto un nosūtāmo dokumentu reģistrācijai.
2. Apmeklētāju telpā vajadzētu ierīkot ventilāciju vai rast risinājumu, kā padarīt gaisu vieglāku, piemēram, izmantot gaisa atsvaidzinātājus.
3. Darbinieku kabinetiem vajadzētu mainīt nosaukumus pie durvīm atbilstoši ieņemamajam amatam.
4. Ir jāpabeidz lietu nomenklatūra, jo tā disciplinētu darbiniekus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1348130
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties