Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:400353
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Reklāmas aģentūras darbība    3
2.  Reklāmas ētika un likumdošana    5
3.  Darbs ar klientiem    6
4.  Darbs ar reklāmu    7
5.  Reklāmas kampaņas programma    9
6.  Reklāmas programmas izmaksas    10
7.  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

Korporatīvo un mārketinga komunikāciju aģentūra „Absolute Ltd”, tika dibināta 1992. gadā, tās dibinātāja ir Ludmila Žurkova. „Absolute Ltd” ir plaša spektra aģentūra, kura piedāvā- zīmolu, reklāmas kampaņu izstrādi un realizāciju, kā arī veido dizaina maketus.
Aģentūra „Absolute Ltd” lielu uzmanību pievērš katra klienta vēlmēm un vajadzībām, cenšas tās izprast. Atbilstoši tam ko klients vēlas tiek izstrādāti mērķi, pēc tam stratēģija un tad realizācija, lai sasniegtu kvalitatīvu gala rezultātu.
Korporatīvo un mārketinga aģentūra „Absolute Ltd” devīze, pēc kuras vadās strādājot ikdienā: „Mēs nemeklējam vienkāršotos ceļus un standarta risinājumus, bet katru jauno uzdevumu uztveram kā izaicinājumu, kā iespēju cīnīties ar vides inerci, radot tajā kustību, lai to pakļautu mūsu uzdevumiem un sasniegt uzstādītos mērķus. Tas nav vienkārši, bet vienmēr ir interesanti, un, jo sarežģītāks ir uzdevumi, jo patīkamākas uzvaras.”
Aģentūras „Absolute Ltd” darba struktūrā ietilpst:
Mērķu noteikšana- kad ierodas klients un vēlas lai tiktu virzīts viņa produkts vai pakalpojums, sākumā tiek rūpīgi noteikti mērķi, lai laika gaitā nepazaudētu sākotnējos klienta vēlmi.
Korporatīva komunikācija- aģentūra izstrādā stratēģijas, lai stiprinātu uzņēmuma vai produkta tēlu tirgū
Stratēģiju izstrāde- stratēģijas veidošana uzņēmumiem, produktiem, zīmoliem. Stratēģiju izstrādā, tā lai gala rezultātā būtu sasniegs mērķis.
Mārketinga komunikācija- pārdošanas veicināšanas akcijas, reklāmas kampaņu izstrāde un realizācija. Lai sasniegtu mērķi notiek komunikācija ar televīzijas, radio, preses, interneta, vides un visu veidu drukas reklāmas palīdzību.
Dizaina izstrāde- reklāmas produktu dizainu izstrāde, kurā ietilpst: WEB dizains, 3 D modulēšana, korporatīvais stils.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,31 €
Materiālu komplekts Nr. 1236854
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvalifikācijas prakses pārskats par darbu reklāmas aģentūrā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/400353

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties