Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
1,56 (12%)
Cena ar atlaidi*:
11,43
Pirkt
Identifikators:565532
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  “Personāla daļa” un “Reklāmdrukas” darbība. Iepazīšanās ar uzņēmuma veidošanās vēsturi    5
2.  Uzņēmuma darbības virzieni    6
2.1.  Tehnoloģijas, ko piedāvā uzņēmums    6
3.  Organizatoriskā struktūra    21
4.  Personāla organizācija, uzņēmuma nodaļu sadarbība ar citām uzņēmuma nodaļām un uzņēmuma vadību    23
5.  Iepazīšanās ar darba drošības un ugunsdrošības noteikumiem    25
6.  Personāla plānošana: nepieciešamība pēc jauna personāla, tā piesaiste    26
6.1.  Personāla izvēles gaita, kritēriji, darbā pieņemšanas pakāpes    28
7.  Intervijas nozīme personāla izvēlē    29
8.  Darba līgumu veidi, to saturs, slēgšanas kārtība    31
8.1.  Uzrādāmie dokumenti, stājoties darbā, to noformēšanas kārtība    33
8.2.  Personāla kartotēkas izveidošana    34
8.3.  Darba ņēmēja ievadīšana darbā, apmācība, instruktāža    35
9.  Darba tiesisko attiecību izbeigšana    36
9.1.  Darbinieka uzteikums    36
9.2.  Darba devēja uzteikums    38
9.3.  Darba devēja uzteikuma termiņi    40
10.  Atlaišanas pabalsta izmaksāšana kārtība    42
10.1.  Iespēja atjaunoties darbā    43
11.  “Reklāmdrukas” darbinieku funkcijas un pienākumi    45
11.1.  Kontaktēšanās ar klientiem    47
11.2.  Argumentācija    50
11.3.  Komunikācijas barjeras    53
11.4.  Ieinteresēšana(pārliecināšana)    55
11.5.  Prasme uzdot jautājumus    57
12.  Reklāmas teksts    60
12.1.  Reklāmas tekstu autori    61
12.2.  “Reklāmdrukas” reklāmas teksti    62
12.3.  Reklāmas tekstu analīze    64
12.4.  A/S “Reklāmdruka” reklāmu vizuālais noformējums    65
13.  Iespiedreklāmas kanāla izvēle    76
13.1.  Izmaksas ievietojot laikrakstā    77
13.2.  Izmaksas ievietojot žurnālā    78
14.  Bukleti    79
15.  Reklāmas ievietošana telefona katalogā    81
15.1.  Ieteikums uzņēmumam par reklāmas ievietošanu telefonkatalogos    82
16.  Radioreklāma    83
16.1.  Mērķa auditorijas noteikšana    84
16.2.  Radio staciju reitingu analīze    85
16.3.  Radio reklāmu izmaksas    88
17.  Tv klipu sižeta apraksts, personāža izvēle    90
17.1.  TV kanāli un raidījumi atbilstoši mērķa auditorijai    92
17.2.  TV un to programmu reitingi    93
17.3.  “Reklāmdrukas” reklāmas ievietošana TV    95
18.  Interneta reklāmas    97
18.1.  10 interneta reklāmas    99
18.2.  Reklāmdrukas reklāmas baneris    105
18.3.  Mājas lapu veidi    107
18.4.  Mājas lapu izveides cenas    109
18.5.  “Reklāmdrukas” mājas lapas noformējums    111
19.  Vides reklāma    113
19.1.  Reklāmas uz transporta līdzekļiem    116
19.2.  Reklāmas veidi tirdzniecības vietās    123
19.3.  Skatlogu noformējums    128
19.4.  Reklāmas kampaņas izveide    132
19.5.  Efektivitātes noteikšanas metodes    137
20.  Reklāmas ētika un likumdošana    141
20.1.  Normatīvo aktu ievērošana uzņēmumā    142
20.2.  Reklāmas ētikas un likumdošanas ievērošanas uzraudzīšana    147
21.  Sabiedriskās attiecības    149
21.1.  Informācijas paketes sagatavošana žurnālistiem    151
21.2.  Reputācijas veidošana uzņēmumā    152
21.3.  Ieteicamais pasākumu plāns attiecību veidošanai ar sabiedrību    154
21.4.  Sociālās reklāmas izveidošana    156
21.5.  Imidža veidošana    157
  Izmantotā literatūra    159
Darba fragmentsAizvērt

2. UZŅĒMUMA DARBĪBAS VIRZIENI
Laika gaitā A/S “Reklāmdruka” ir paplašinājusi savas tehnoloģiskās iespējas, kas, savukārt, mūsdienās ļoti palīdz vispiemērotākajā un efektīvākajā vaidā realizēt klientu vispārdrošākās idejas un nodomus attiecībā uz reklāmas suvenīriem un dažādām dāvanām.
Vienā vārdā sakot uzņēmums apdrukā dažādus priekšmetus, kā piemēram:
Lietussargus;
Pulksteņus;
Tekstilizstrādājumus;
Somas, makus un portfeļus;
Lietišķos aksesuārus;
Atslēgu piekariņus;
Traukus;
Ādas izstrādājumus;
Dažādu preču klāstu atpūtai;
Skaistuma piederumus un aksesuārus.
2.1. Tehnoloģiskās iespējas, ko piedāvā uzņēmums:
TAMPONDRUKA
Apdrukājamie priekšmeti
Krūzes, glāzes, vāzes, šķīvji, pildspalvas, zīmuļi, šķiltavas, atslēgu piekari, vizītkaršu etvijas, pulksteņi, kalkulatori, blašķes u.c.
Apdrukājamie materiāli
Stikls, keramika, plastmasa, āda, koks, metāls, papīrs.
Apdrukas laukums
Maksimālais apdrukas laukums uz katra priekšmeta ir atšķirīgs, jo atkarīgs no tā izmēra – diametra, platuma, garuma, kā arī no specifiskās formas. Konsultējoties ar projektu vadītājiem, izvēlētajam priekšmetam iespējams piemērot visatbilstošāko drukas izmēru un vietu.

GRAVĒŠNA AR SMILŠU STRŪKLU

Gravējamie priekšmeti
Krūzes, glāzes, vāzes, šķīvji, pildspalvas, zīmuļi, šķiltavas, atslēgu piekari, vizītkaršu etvijas, pulksteņi, kalkulatori, blašķes u.c.

Gravējamie materiāli
Stikls, keramika, metāls.

Gravējuma laukums
Ar smilšu strūklu var gravēt 100% priekšmeta laukuma, taču nav iespējams apstrādāt priekšmetus lielākus par 50 x 40 cm.

Gravēšanas process
Šī ir ļoti darbietilpīga tehnoloģija, jo tās pamatā ir roku darbs, kas ietver sarežģītu ražošanas procesa pirms un pēcapstrādi. Priekšmets tiek apstrādāts ar smilšu strūklu, noņemot vai matējot virsējo pārklājuma slāni, piemēram, glazūru.
Gravēšana ar smilšu strūklu ir vispiemērotākā tehnoloģija, ja uz katra no izvēlētajiem priekšmetiem izvietojams cits teksts vai zīmējums. Turklāt šai tehnoloģijā var kvalitatīvi apstrādāt izliektu vai citādi grūti apdrukājamu virsmu.

Gravēšana ar lāzerstaru
Gravējamie priekšmeti
Krūzes, pildspalvas, zīmuļi, šķiltavas, atslēgu piekariņi, vizītkaršu etvijas, pulksteņi, kalkulatori, blašķes u.c.
Gravējamie materiāli
Plastmasa, āda, koks, metāls, papīrs, gumija, organiskais stikls, akrils, akmens, korķis.
Gravējuma laukums
Lāzergraviera darba laukums ir 1245 x 710 mm, bet iespējams apstrādāt arī garākus priekšmetus, jo iekārta aizmugures daļā ir atverama.
Gravēšanas process
Izmantojot fokusētu staru, kas tiek vadīts ar speciālas datorprogrammas palīdzību, apstrādā materiālu, lāzera fokusa punktā to dedzinot vai iztvaicējot. Piemērojot atbilstošu jaudu un temperatūru, iespējams veikt īpaši smalku un detalizētu gravējumu visdažādākajos materiālos. Ar septiņām jaudīgām lāzeriekārtām ir iespējams nodrošināt operatīvu un kvalitatīvu pasūtījumu izpildi.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvalifikācijas prakses atskaite a/s "Reklāmdruka"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/565532

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties