Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:759717
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Iepirkumu, noliktavu saimniecības, sadales organizācija. Preču un krājumu vadība    5
1.1.  Noliktavu saimniecības organizācija uzņēmumā, noliktavas veids, tās nosacījumi    5
1.2.  Materiālo plūsmu vadīšana, un tās prasības uzņēmumā (krājumu vadīšanas organizēšana uzņēmumā, t.sk. plānošana, krājumu optimāla daudzuma noteikšana)    5
1.3.  Iepirkumu loģistikas darbības (piegādātāju izvēles metodes, konkursu organizēšanas kārtība u.tml., to dokumentācija)    6
1.4.  Sadales funkcijas, to izvēle produkcijas realizācijā    7
1.5.  Loģistikas sadales kanālu shēma, uzņēmuma vieta tajā    7
1.6.  Uzņēmuma preču sortiments, tā klasifikācijas pazīmes    8
1.7.  Iesaiņojuma, marķējuma, taras izvēle (atbilstoši preču īpatnībām)    8
1.8.  Preču (izejvielu, pusfabrikātu, gatavās produkcijas) uzglabāšanas un pārvietošanas prasības uzņēmumā, t.sk. kodēšanas sistēmas    9
1.9.  Preču standarti, tehniskie noteikumi, to izstrādes un apstiprināšanas kārtība    9
1.10.  Preču atbilstības novērtēšanas un sertifikātu izsniegšanas kārtība un šajā procesā iesaistītās institūcijas    9
1.11.  Preču kvalitātes pārbaudes metodes, to praktiskās pielietošana kvalitātes rādītāju noteikšanai    9
1.12.  Priekšlikumi par loģistikas organizācijas uzlabošanu, par krājumu vadības un preču kvalitātes nodrošināšanu uzņēmumā    10
2.  Mārketinga pamati    10
2.1.  Mārketinga vide un organizācija uzņēmumā    10
2.2.  Mārketinga koncepcijas izvēle uzņēmumā    14
2.3.  Tirgus segmentācijas principi uzņēmuma precei    14
2.4.  Tirgus izpētes paņēmieni    15
2.5.  Konkurences veids un konkurentu analīze    15
2.6.  Mārketinga pasākumu kompleksa elementi uzņēmumā    16
2.7.  Uzņēmuma vietas nozīme sadales kanālu sistēmā    18
2.8.  Preču zīmes, markas un preču logo izvēle produkcijas realizācijas apjomu palielināšanai    18
2.9.  Cenas loma mārketingā    18
2.10.  Preču virzīšanas pasākumi    19
2.11.  Secinājumi un priekšlikumi mārketinga vides pilnveidošanai uzņēmumā    19
3.  Mārketinga plāna izstrādes pamati    20
3.1.  Uzņēmuma mārketinga plāna struktūra    20
3.2.  Mārketinga plāna mērķi un uzdevumi    20
3.3.  Mārketinga plāna budžets un efektivitāte    20
4.  Finanšu un vadības grāmatvedība    21
4.1.  Grāmatvedības struktūra un tās darba organizēšanas formas uzņēmumā    21
4.2.  Dokumentu veidi uzņēmumā, to klasifikācija. Grāmatvedības dokumentu aprites shēma    21
4.3.  Vadības un finanšu grāmatvedības kārtošanas paņēmieni    22
4.4.  Pirmdokumentu saņemšanas un pārbaudes kārtība, grāmatvedības kontu plāni, dokumentu glabāšanas ilgums    23
4.5.  Inventarizācijas veikšanas kārtība un rezultātu atspoguļošana dokumentos. Dokumentēšanas kārtība    25
4.6.  Pamatlīdzekļu uzskaites metodika, to nolietojuma un amortizācijas aprēķinu piemēri    26
4.7.  Naudas līdzekļu uzskaites organizācija (skaidras un bezskaidras naudas norēķini)    26
4.8.  Nodokļi un nodevas, kurus maksā uzņēmums, to maksāšanas kārtība    27
4.9.  Darba samaksas organizācija    28
4.10.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības analīze dinamikā    29
4.11.  Secinājumi un priekšlikumi vadības un finanšu grāmatvedības organizācijas uzlabošanai uzņēmumā    31
5.  Kvalitātes vadības organizācija    32
5.1.  Kvalitātes standarti (ISO), to piemērošana uzņēmuma darba procesos, dokumentācija    32
5.2.  Kvalitātes uzraudzības organizācijas rokasgrāmatas priekšrocību analīze    32
5.3.  Priekšlikumi par kvalitātes organizāciju uzņēmumā    33
6.  Informācijas tehnoloģijas    34
6.1.  Inovācijas un pielietotās tehnoloģijas uzņēmumā    34
6.2.  E-biznesa un e-komercijas izmantošanas iespējas    34
6.3.  Priekšlikumi komunikācijas un informācijas aprites pilnveidošanai ražotāju un patērētāju, uzņēmuma vadības un darbinieku vidū    34
7.  Projekta izstrāde „N” problēmai    35
7.1.  Esošās situācijas apraksts un problēmas raksturojums    35
7.2.  Projekta mērķu noteikšana un apraksts    35
7.3.  Projekta stratēģijas izstrāde (alternatīvas, analīze)    35
7.4.  Projekta stratēģijas izstrāde (koncepcija)    35
7.5.  Secinājumi par problēmas risinājumiem, projekta dzīvotspēja    36
Darba fragmentsAizvērt

. Projekta stratēģijas izstrāde (koncepcija)
Lai uzlabotu personāla atlases un paturēšanas procesu un darbinieku motivācijas procesu tiks izmantoti personāla speciālista vai profesionālas atlases firmas pakalpojumi.
Tiks veidotas ikmēneša sapulces, kurās tiks izteiktas darbinieku uzslavas un nepieciešamie uzlabojumi. Tikts rūpīgi izstrādātas darbinieku karjeras shēma uzņēmumā, lai nākamo karjeras soli darbinieki nesaista ar darba vietas maiņu. Tiktu piestrādāts pie kolektīva saliedēšanas, jo tikai draudzīgā kolektīvā strādājot, darbinieki nāks uz darbu ar prieku. Lai nodrošinātu stabilu atgriezenisko saiti vadītājiem ar darbiniekiem, varētu uzkārt pie sienas lapu, uz kuras katrs darbinieks var rakstīt savus ieteikumus firmas darbības pilnveidošanai. Katru problēmu izrunā sapulcē. Tiktu rīkoti pasākumi, kuros darbinieks varētu ierasties ar savu otru pusi. Katram darbiniekam tiktu nodrošināta veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšana. Katram vadītājam vajadzētu rūpīgi izanalizēt savu padoto spējas un zināšanas, lai darbiniekiem, kuriem ir vajadzīgi precīzi norādījumi un rīkojumi - tie ir jāsaņem, toties tiem, kuri var strādāt un pieņemt lēmumus patstāvīgi – tas arī ir jāļauj.

7.5. Secinājumi par problēmas risinājumiem, projekta dzīvotspēja
Šie risinājumi varētu palīdzēt uzlabot uzņēmuma esošo, topošo un nākotnes darbinieku motivāciju darbā, kā arī personāla sadarbību ar vadītājiem un uzņēmuma darbību kopumā.
Ja šie visi priekšlikumi tiks iekopti uzņēmumā, tad varētu novērot firmas darbības uzlabojumus gan darbinieku vidū, gan citus uzlabojumus. Pozitīvā projekta dzīvotspējas rādītājs būs darbinieku izaugsme un uzlabota pozitīvā atmosfēra darba vidē, kā arī peļņas pieaugums.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties