Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:678530
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Organizācijas iekšējas vides analīze    4
1.1.  Organizācijas darbības raksturojums, mērķi un misija    4
1.2.  Organizācijas struktūra un iekšēja komunikācija    5
2.  Organizācijas ārējā vides analīze    7
2.1.  Organizācijas klienti, konkurenti un ārēji ietekmējošie faktori    7
2.2.  Organizācijas sadarbība ar citām organizācijām un uzņēmumiem    9
2.3.  Organizācijas ārējas komunikācijas analīze    10
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Organizācija ar savu mazo komandu ir spējīga radoši, aktīvi un efektīvi strādāt, un savā starpā brīvi komunicēt, apzinoties uzstādītos mērķus un nonākot pie tiem.
2. Organizācijas ārējā komunikācija ar savu auditoriju ir nepietiekama un draud ar lielāku klientu zudumu.
3. Organizācijas darbība, šobrīd aprobežojas ar pamata pakalpojuma piedāvāšanu un tā salīdzinoši maz nodarbojas ar projektu un pasākumu veidošanu.
4. Organizācijas vadītājs atbilst savam amatam šāda veida organizācijā, un veic savu darbu labi, veiksmīgi sastrādājoties ar pārējiem darbiniekiem, ņemot vērā pieejamos finanšu resursus.
5. Organizācija pat reiz pilnvērtīgi neizmanto savus resursus, kas ir pieejamās telpas, kā kafejnīca tehnika un materiāli.

Priekšlikumi
1. Lai uzlabotu organizācijas darbību ir vajadzīgi jauni radoši un aktīvi darbinieki, lai samazinātu esošo darbinieku darba apjomu un papildinātu organizāciju ar jaunām idejām.
2. Ņemot vērā finansējuma trūkumu, ir jāpalielina ārējā komunikācija, izmantojot konkursus vai veidojot dažādas aktivitātes, kas vairāk prasa izdomu, nevis finansējumu un ja tas palīdz palielināt apmeklētību, sākt apjomīgāku komunicēšanu ar auditoriju, ieguldot vairāk finanses.
3. Ir jāpiesaista jauni patstāvīgi atbalstītāji vai sponsori, kas palīdzētu ar materiālu, cilvēkresursu vai finanšu palīdzību, kā arī jāmeklē jaunas organizācijas, ar kurām sadarboties, lai varētu uzsākt aktīvāku pasākumu un projektu veidošanu.
4. Vadītājam vajadzētu vairāk izmantot iespējas, piedalīties jebkādās aktivitātēs, lai veidotu labākas sabiedriskās attiecības, uzlabojot organizācijas tēlu un reklamējot to.
5. Organizācijai vajadzētu ieguldīt vairāk darba plānošanā un jaunā idejās, izmantot vairāk komunikāciju ar auditoriju un ieguldīt finansējumu tās pieejamos resursos, kā, piemēram, kafejnīca un plašās telpas, jo to pilnvērtīgāka attīstīšana var piesaistīt jaunas klientu grupas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,22 €
Materiālu komplekts Nr. 1323323
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kultūras organizācijas darbības pamatprincipi un komunikācija organizācijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/678530

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties