Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,60 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,89
Pirkt
Identifikators:772127
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2013.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Klients un tā piesaistīšana uzņēmējdarbībā    4
1.1.  Klienta nozīme uzņēmējdarbībā    4
1.2.  Klientu raksturojums    5
1.3.  Klienta piesaistīšanas iespējas    10
2.  Uzņēmuma SIA "Ritms - Ž" darbības apraksts    16
2.1.  Uzņēmuma darbība virzieni    16
2.2.  Uzņēmuma mārketinga vides raksturojums    18
3.  Klientu piesaistes iespējas uzņēmumā SIA „Ritms-Ž”    24
3.1.  Klientu lojalitātes programma    24
3.2.  Reklāmas nozīme klientu piesaistīšanā    26
3.3.  Inovāciju ieviešana pakalpojumu sniegšanā    27
  Secinājumi    28
  Priekšlikumi    29
  Izmantotā literatūra    30
  Pielikumi    31
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Uzņēmējdarbības pamatā ir pārdošana, savukārt pārdošana ir klientu vajadzību apmierināšana.
2. Klientu uzvedību ietekmē viņu iepriekšējā dzīves pieredze un sociālie un kultūras faktori.
3. Uzņēmumam ir kvalificēti darbinieki, kuri spēj kvalificēti apkalpot klientu un rast pieeju katram pircējam.
4. Ļoti svarīgi ir, lai klients no salona neaizietu neapmierināts un neveidotos antireklāma, tādējādi mazinot potenciālo klientu skaitu.
5. Veicot aptauju konstatēts, ka informācija par uzņēmuma SIA „Ritms – Ž” darbību un tā sniegtajiem pakalpojumiem tiek iegūta no draugiem un paziņām, kas liecina, ka trūkst informācijas, tātad nepieciešama reklāma.
6. Reklāma ir vispopulārākais mārketinga komunikācijas veids
7. Inovāciju ieviešana pakalpojumu sniegšanā uzlabo pakalpojumu kvalitāti un jaunu klientu piesaisti

Priekšlikumi
1. Darba autore iesaka regulāri uzlabot apkalpošanas līmeni un pakalpojumu kvalitāti, kā arī dažādot pakalpojumu sortimentu.
2. Lai palielinātu klientu pirktspēju var ieviest dažādas atlaides un akcijas, piemēram, dzimšanas dienās un vārda dienās
3. Klientu lojalitāti veicinās bonusa sistēma un klientu kartes ieviešana
4. Nepārtraukts darbs ar klientiem un klientu vajadzību apmierināšana – tie ir galvenie uzdevumi, kas jāveic uzņēmumam SIA „Ritms – Ž”. Klientu uztveres un vajadzību izpratne palīdz izvēlēties pareizos risinājumus esošo klientu noturēšanā un jaunu klientu piesaistē.
5. Uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu, lai to sasniegtu ir nepieciešams izmantot dažādus līdzekļus un viena no tiem ir reklāma. Darba autore uzņēmumam iesaka vairāk sevi reklamēt dažādos interneta portālos, avīžu izdevumos, radio un televīzijā. Kā arī var izveidot savu mājaslapu un Ventspils portālā ievietot reklāmu ar hiperlinku uz mājaslapu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,34 €
Materiālu komplekts Nr. 1344752
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu skaita palielināšanas iespējas uzņēmumā SIA "Ritms - Ž"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/772127

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties