Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
0,72 (12%)
Cena ar atlaidi*:
5,27
Pirkt
Identifikators:206085
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievada nodarbības stundas plāns    1
  Komunikācijas motivācija un rezultāts nodarbības stundas plāns    5
  Prezentācija, vizītes, tikšanās    7
  Efektīvi klausīšanās principi un klausīšanās bloku pārvarēšana    11
  Efektīvi informācijas pasniegšanas principi    14
  Etiķete ārējā izskatā un runā nodarbības stundas plāns    18
  Kā izteikt kritiku, aizrādījumus nepazemojot sarunu biedru    20
  Konflikta izpausmes un risināšanas veidi    24
  Informācijas iegūšana par produktiem pakalpojumiem    26
  Atgriezeniskā saite, noslēdzošās    27
Darba fragmentsAizvērt

Stundas gaita:
1. Sēžot aplī, pasniedzēja atgādina vēlreiz īsumā visas tēmas un aktivitātes, kas šodien notika, palūdz katram pēc kārtas pastāstīt visiem, kas viņam vislabāk patika šīs dienas nodarbībā, kādu prasmi viņa vēlas turpināt, pilnveidot, ko no nodarbībās apgūtā pielietos ikdienas darbā. Par ko, ir pateicīgs grupai un sev. 2min
2. Aplī sēdošie pēc brīvas izvēles dalās savā pieredzē 15min
3. Izdara darba lapas patstāvīgam darbam. Ko es plānoju izdarīt, lai nostiprinātu treniņu rezultātus, lūdz aizpildīt darba lapas 5min
3. Pasniedzēj pasakās par to, ka dalībnieki dalījās savos pārdzīvojumos un tagad palūgšu jums pastāstīt vienam otram par ko jūs Par ko, ir pateicīgs grupai un sev. 1min
4. Aplī sēdošie pēc brīvas izvēles dalās savā pieredzē 5min.
5.“Pateicos jums, ka šī dienas nodarbība notika, un, tāpēc noslēdzot to, vēlos pateikties katram no jums par ieguldījumu un ko novēlēt…, un izsniegt apliecības par piedalīšanos seminārā…” 10min
6. Dalībnieki aizpilda aptaujas par profesionālās izglītības programmas novērtējumu 5min

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1374338
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu apkalpošanas speciālistu nodarbību konspekts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/206085

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties