Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:702513
Vērtējums:
Publicēts: 18.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ostu raksturojums    3
1.1  Iekraušanas osta    3
1.2  Izkraušanas osta    3
2.  Kuģa raksturojums    4
3.  Reisa laka aprēķins    4
3.1.  Reisa ilgums    5
3.1.1  Laiks gaitā    5
3.1.2  Stāvēšanas laiks    5
4.  Tiešie izdevumi    6
4.1  Izdevumi ekipāžas uzturēšanai    6
4.2  Izdevumi kurināmajam    7
4.3  Ūdens izlietojums reisam    8
4.4  Izdevumi materiāli tehniskajai apgādei    8
4.5  Izdevumi kuģa remontam    8
4.6  Amortizācijas izmaksas    9
4.7  Ostu nodevas, navigācijas un aģentēšanas izdevumi    9
4.8  Tiešie izdevumi kopā par reisu    10
5.  Netiešie izdevumi kopā par reisu    10
6.  Pārējie izdevumi    11
7.  Kopējie izdevumi    11
8.  Pašizmaksa    11
9.  Ienākumu aprēķins    11
10.  Kuģa finansiālās darbības novērtējums    12
Darba fragmentsAizvērt

1.Ostu raksturojums.

1.1 Iekraušanas osta:
Punto Europa Marine Terminal ( Ekvatoriālā Gvineja). Osta atrodas uz salas Bioko. Ostas koordinātas 03.47 Ziemeļu un 08.43 Austrumu. Interesants fakts, ka ostai vēl nav izbūvēta piestātne, tādēļ tankertipa kuģi var pietauvoties tikai pie sešām ūdens pietauvošanās bojām. Ir arī ierobežojumi kuģiem, kādi drīkst ienākt šai ostā. Jēlnaftas tankeriem šie ierob9ežojumi ir 290 m garums 130 000 tonnu ūdens izspaida. Nav ne iegrimes, ne platuma ierobežojumu. Kuģis var iziet un ienākt ostā tikai dienas gaišajā laikā.

1.2 Izkraušanas osta:
New York ( USA). Ņujorkā ir ļoti daudz naftas terminālu, bet mūsu gadījumā kuģis iegāja New Jersey ostā. Ir bijuši gadījumi, kad Ņujorkas ostas apkārtnē kuģi tika atstumti no piestātnes un arī pārrautas pietauvošanās tauvas. Tas ir noticis saceļoties strauji vējam līdz 60 metriem un palielinoties ūdens viļņošanai. Tādēļ patstāvīgi ir jāuzmana pietauvošanās gali un tiem ir jābūt ciešiem. Ieiešana ostā un iziešana notiek cauru diennakti, izņemot, sliktu laika apstākļu gadījumā.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Jūras transporta ekonomika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/702513

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties