Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
1,08 (18%)
Cena ar atlaidi*:
4,91
Pirkt
Identifikators:528937
Vērtējums:
Publicēts: 21.08.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2018.g. - 2018.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Bejas pamatskolas vispārējs raksturojums    2
  Integrēto mācību stundu konspekti    4
  Dominante – Latviešu valoda    4
  Dominante- Matemātika    13
  Dominante – Dabas zinības    22
  Dominante – Mājturība    36
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģiskās darbības pašanalīze
Meklējot atbildes uz problēmjautājumu, pārrunu laikā, kas izvērtās skolēnu starpā, tika veicināta prasme izteikt un pamatot savu viedokli. Problēmjautājuma lietojums stundas ievadā mācību darbības virzībai bija sekmīgs. Skolēni papildināja lomu spēli ar pašu izdomātām situācijām, skolēni tika rosināti domāt. Skolēniem patika, kā mēs stundā strādājām, jo tika izmantotas gan darba lapas, gan praktiskā darbība, un temats izvēlēts saistot ar skolēnu personīgo pieredzi.
Grupu darbā starp skolēniem izveidojās laba sadarbība. Skolēniem ļoti patika lomu spēle ar iepirkšanos, šajā momentā arī tika veicināta kritiskā domāšana. Prasme tik galā ar dažādām situācijām. Citu darbu vērtēšanā un ieteikumos viņi bija aktīvi.
Stundas nobeigumā, kā atgriezeniskā saite tika uzdoti jautājumi, pēc kuru atbildēm bija skaidrs, ka skolēni ir pilnveidojuši prasmi izmantot saskaitīšanu un atņemšanu ikdienas situācijās, prot nosaukt situācijas no dzīves, kurās būtu lietderīga šāda prasme. Skolēni pētot, salīdzinot un domājot, paši nonāca pie secinājumiem.
Izmantojot dažādus metodiskos paņēmienus skolēniem palīdzēja veidot pāreju no viena mācību priekšmeta uz otru, kā arī palīdzēja skolēnus iesaistīt mācību procesā.
Piedāvājot pašiem bērniem izvirzīt vērtēšanas kritērijus, skolēni izteica dažādus variantus, kopīgi tika izvēlēti trīs būtiskākie kritēriji.
Manuprāt, mācību priekšmetu integrācija veiksmīga. Skolēni ieinteresēti darbojās. Patika pašiem izdomāt savas situācijas lomu spēlē, šādā veidā arī veicinot radošās prasmes. Stundas beigās skolēni vērtēja darbus pēc iepriekš izvirzītajiem kritērijiem. Maciņi bija skaisti, bagātīgi, spilgti! Bija redzams skolēnu acīs prieks par padarīto! Stundas mērķis tika sasniegts – tika sekmēta skolēnu izpratni par naudu un ar to saistītām norisēm ikdienas dzīvē.
Vienīgi stunda bija mazliet par garu, savus maciņus skolēni nepaspēja sašūt, tie bija jāpabeidz vēlāk mājturības stundā, jo skolēnu kognitīvā attīstība šajā klasē ir atšķirīga.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,08 €
Materiālu komplekts Nr. 1367159
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Integrētā prakse sākumskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/528937

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties