Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:413091
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Dominante – Dabas zinības.
Integrētie priekšmeti – Mājturība un tehnoloģijas, Vizuālā māksla.
Klase – 2.klase
Temats – Cilvēks
Laiks – 80 min.
Izmantotās metodes, darba organizācijas formas – Pāru darbs, individuālais darbs, pārrunas.
Stundas mērķis – Pilnveidot skolēna priekšstatus par to, kas ir cilvēks, kādas ir cilvēka vajadzības, kas katram kopīgs un atšķirīgs.
Mācību saturs –
1. Dabas zinības - Cilvēka ķermeņa daļas.
2. Vizuālā māksla – Krāsa.
3. Mājturība un tehnoloģijas – Darbs ar papīru (kartona griešana pa kontūru).
Uzdevumi –
1. Veidot saskarsmes prasmes;
2. Attīstīt iemaņas darboties patstāvīgi, lai veiktu piedāvātos uzdevumus;
3. Pilnveidot izpratni pašiem par sevi un citiem;
4. Audzināt tolerantu attieksmi pret veicamo darbu.
Nodarbības izklāsts – Stundas sākumā kopīgi noskaidrojām, kas ir cilvēks – dzīva būtne ar savām vēlmēm, atšķirībām un vajadzībām.
Izdalu darba lapas (skat. Pielikumā Nr. 1). Vispirms piedāvāju izkrāsot attēlu. Aicinu skolēnus uz kopīgu sarunu par to, kas viņam kopīgs un atšķirīgs ar attēlā redzamo cilvēku. Pēc tam piedāvāju darba lapā savienot ķermeņa daļas ar to nosaukumiem. Tad aicinu visiem piecelties kājās un kopīgi, man līdzdarbojoties, parādīt uz sevis ķermeņa daļas, kuras minētas darba lapā.
Piedāvāju veikt dinamisku pauzi - izkustināt rokas un kājas. Izpildīt dažādus vingrinājumus katrai ķermeņa daļai (apļot rokas, uztaisīt dažus pietupienus). Pēc dinamiskās pauzes aicinu skolēnus sadalīties pa pāriem un sagādāt visu nepieciešamo darbam – A3 formāta lapu un guaša krāsas. Piedāvāju skolēniem notonēt lapu pavasarīgās krāsās. Kad fons ir gatavs, skolēni noliek darbus uz galda, lai žūst, jo tas tiks pielietots turpmākajā stundas gaitā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties