Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,54 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,95
Pirkt
Identifikators:382328
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārējas ziņas par viesnīcu    4
2.  Viesnīcas darbības praktiskā izpēte    7
2.1.  Ēdināšana    7
2.2.  Viesu izmitināšana    8
2.3.  Vizuālais noformējums    11
2.4.  Viesnīcas pakalpojumi    12
2.5.  Viesnīcas palīgpakalpojumi    14
2.6.  Noslogojums    15
2.7.  Viesnīcas organizatoriskā struktūra    16
2.8.  Dienestu savstarpējā darbība    18
2.9.  Sadarbības uzņēmumi    19
2.10.  Sadarbība ar nozares asociācijām un citiem viesmīlības uzņēmumiem    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
Darba fragmentsAizvērt

2.10. Sadarbība ar nozares asociācijām un citiem viesmīlības uzņēmumiem

Viesnīca „Days Hotel ” ir Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas biedrs.
Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija ir biedrība, kura apvieno naktsmītnes
un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai. Tās misija ir
• uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti,
• sakārtot Latvijas viesnīcu un restorānu tirgu,
• pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē.
Viesnīca „Days Hotel” katru mēnesi Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijai iesniedz statistiku par viesnīcas istabu noslogojumu, savukārt Latvijas Republikas centrālai statistikas pārvaldei tiek iesniegts pārskats par viesnīcas darbību. Viesnīcu statistika apskatāma statistikas datubāzēs http://www.csb.gov.lv/.
Viesnīcas viesi tiek arī ievietoti „melnajā sarakstā”, ja to uzvedība neapmierina ne klientus, ne viesnīcu. Šo sarakstu viesnīcas publicē arī pārējām, lai tiktu paziņotas nevēlamās personas.

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI

Prakses laikā secināju:
1. Galvenās viesnīcas „Days Hotel” darbības ir izmitināšana, ēdināšana, konferenču un pasākumu organizēšana.
2. Viesnīca atrodas viesiem izdevīgā un ērti pieejamā vietā.
3. Viesnīcai ir svarīgas viesu ērtības, līdz ar to tiek piedāvāti dažādi pakalpojumi un palīgpakalpojumi, kuri uzlabo un atvieglo viesu uzturēšanos viesnīcā.
4. Vislielākais noslogojums viesnīcā „Days Hotel” ir vasaras mēnešos.
5. Vismazākais noslogojums ir februārī un aprīlī.
6. Viesnīcas direktora pakļautībā ir saimnieciskais dienests, viesu uzņemšanas dienests, ēdināšanas dienests.
Priekšlikumi:
1. Jānodrošina viesnīcas numuru izcenojumu informācija viesnīcas mājaslapā un arī brošūrā, tādēļ ka tie tur nav redzami.
2. Tā kā viesnīcas noslogojums ir zems, secinot pēc Rīgas viesnīcu noslogojuma datiem, tad ir jāmeklē varianti, kā palielināt to, piemēram, piedāvājot viesiem jaunus pakalpojumus, kā, piemēram, skaistumkopšanas salonu vai trenažieru zāli.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ievadprakse viesnīcas "Tia" restorānā "Sunny". Viesnīca "Days Hotel"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/382328

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties