Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,72 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,77
Pirkt
Identifikators:347723
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma ārējās vides analīze un uzņēmuma SIA „MaxFun” apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    4
1.2.  Uzņēmuma SIA „MaxFun” apraksts    6
1.3.  Uzņēmuma SIA „MaxFun” finanšu datu analīze    9
1.4.  Uzņēmuma SIA „MaxFun” iekšējās vides analīze    10
1.5.  Uzņēmuma SIA „MaxFun” SVID analīze    11
2.  Analītiskā daļa    13
2.1.  Iekšējā komunikācija    13
3.  Praktiskā daļa    18
3.1.  Ieteikumi problēmas risināšanai    18
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    20
  Bibliogrāfiskais saraksts    21
  Pielikumi    22
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot prakses atskaiti autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Uzņēmumā ir pietiekami labs komunikācijas līmenis, gan darbinieku saskarsmē, gan ar konsultantiem, gan klientiem.
2. Iekšējās komunikācijas problēma pastāv uzņēmumā „MaxFun”, jo bieži paši darbinieki nav uzzinājuši jaunākos jaunumus par Tupperware produkciju.
3. Lojāls darbinieks un darba devējs ir jebkura uzņēmuma svarīgākais elements. Svarīga ir arī darbinieku, ne tikai vadības komunicētība, kas savā starpā ir ļoti cieši saistītas, jo tikai savā starpā komunicējoši organizācijas darbinieki spēj radīt labus darba „augļus’’ un nodrošināt patīkamu darba vidi.
4. Uzņēmuma vadība ir pietiekami informējusi darbiniekus par to lai sadarbībā ar klientiem un sadarbības partneriem tiktu ievērotas visās ētikas normas, gan iekšējā, gan ārējā komunikācijā. Uzņēmumam nav labi izstrādāta informācijas aprites sistēma, darbinieki ar novēlošanos saņem informāciju par uzņēmuma jaunumiem un aktivitātēm.
5. Uzņēmuma vadība ir pienācīgi informēta par problēmām, ja tādas ir radušās darbinieku vidū, līdz ar to darbinieku informētība ir pietiekama un organizācijai tas draudus nerada.

Balstoties uz secinājumiem, tika izvirzīti sekojoši priekšlikumi:
1. Vadītājam ir nepieciešams sakārtot un pilnveidot informācijas apriti uzņēmumā, tas veicinās darbinieku darba kvalitāti. Tādēļ nepieciešams rīkot informatīvās sapulces katru nedēļu, lai tiktu uzzināta jaunākā informācija.
2. Vadītājam jāvelta lielāks laiks individuālajām vai neformālajām sarunām.
3. Ja uzņēmuma iekšienē valdīs veiksmīga komunikācija, tas nodrošinās arī veiksmīgu ārējo komunikāciju, kas ir ļoti svarīga veiksmīga biznesa attīstībai
4. Vadītājam vajag izveidot intraneta mājas lapu, lai tiktu aktīvāk izrunātas visas problēmas un visas neskaidrības.
5. Darbiniekam rodas uzreiz kāda problēma griezties pie vadības un prasīt padomu vai palīdzību.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Iekšējās komunikācijas analīze uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/347723

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties