Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
1,04 (19%)
Cena ar atlaidi*:
4,45
Pirkt
Identifikators:383660
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kampaņas apraksts    4
2.  Situācijas novērtēšanas analīze    5
3.  Kampaņas mērķu un uzdevumu analīze    6
3.1.  Mērķu analīze    6
3.2.  Uzdevumu analīze    7
4.  Kampaņas mērķauditorijas analīze    7-8
5.  Kampaņas galveno vēstījumu analīze    8 -9
6.  Komunikācijas stratēģijas un taktikas analīze    9 – 10
7.  Kampaņas rezultātu analīze    10-11
8.1.  Pētījuma analīze    12-17
  Secinājumi    18
  Nobeigums    19
  Literatūras saraksts    20
  Pielikumi    21-.29
Darba fragmentsAizvērt

Šī kampaņa Latvijā norisinās jau kopš 2005. gada. Un šajā kampaņā šogad piedalījās 75 uzņēmumi ar vairāk nekā tūkstoti apkalpošanas vietu visā Latvijā.
Šāda kampaņa nāk tikai par labu gan darbiniekiem, gan klientiem. Tāpēc nākamgad, kad notiks šī kampaņa jāmēģina izrādīt lielāka aktivitāte, gan sniedzot labas uzslavas par uzņēmumu, gan arī teikt, ja ir lietas, kuras noteikti vajadzētu uzlabot.

Darba mērķis:

1.Attīstīt savas prasmes analizējot reālas situācijas un gadījumus SA darbā
2. Attīstīt savas prasmes analizēt citu SA speciālistu veidotas SA kampaņas un piedāvātos risinājumus

Darba uzdevumi:

1.Veikt izvēlētās kampaņas analīzi
2.Salīdzināt analizēto ar teorijas nostādnēm
3.Veikt pētījumu par šo kampaņu
4.Izdarīt secinājumus par kampaņu un pētījuma rezultātiem.

LabsServiss.lv ir projekts, kura ietvaros tiek organizētas konferences un apmācības klientu apkalpošanas darbiniekiem un viņu vadītājiem. Projekta ietvaros divas reizes gadā tiek organizētas konferences Laba Servisa Dienas, savukārt martā ik gadu rīkojam kampaņu "Uzslavē labu servisu!".
Rudenī tiek organizēta arī konference "Pārdošanas Guru" pārdošanas profesionāļiem, regulāri organizējam arī korporatīvās apmācības klientu apkalpošanas jomā. Projekts darbojas arī Lietuvā (GerasAptarnavimas.lt) un Igaunijā (HeaTeenindus.ee), savukārt Latvijā tas aizsākās 2005.gadā.
LabsServiss.lv pasākumus organizē "Hansa Conferences" - profesionāla kompānija, kas organizē konferences un apmācības daudzās Austrumeiropas un Centrāleiropas valstīs.
Kampaņas galvenie partneri ir „Swedbank”, „Tele2” un Rīgas dome. Laba Servisa Mēnesi atbalsta: 1180, LETA, TNT, draugiem.lv, TVNET, Tv24, Kapitāls, CV-Online, JCDecaux, Market Media, Samsung, Ininfo, E3 projekts, BadDog, Kapitāls, Leo Burnett, Cube Media, Digiprint, viesnīca Elefant un citi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Gadījuma izpētes prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/383660

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties